افزایش قیمت در‌ مجموعه های خدماتی و رفاهی سمنان ‌ممنوع است

سرپرست‌ میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: هرگونه افزایش قیمت در‌ مجموعه های خدماتی، رفاهی و اسکان در نوروز ۹۸‌ممنوع است.
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهدی جمال پیش از ظهر امروز در جلسه مشترک ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی و شورای راهبردی بررسی وضع تصادفات استان در استانداری سمنان اظهار داشت: بر اساس طبق ابلاغیه معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، هرگونه افزایش قیمت در‌ مجموعه های خدماتی، رفاهی و اسکان در نوروز ۹۸‌ممنوع است و در استان نیز باید بر این ‌مهم به صورت جدی و ویژه نظارت شود.
وی تصریح کرد: جلساتی با فعالان بخش خصوصی در حوزه گردشگری، راهنمایان تورهای گردشگری، روابط عمومی کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر و جامعه هتلداران برای هماهنگی بیشتر و ارائه خدمات مطلوب تر انجام شده است.
سرپرست‌ میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان اضافه کرد: با توجه به پیشرفت فناوری و تکنولوژی های روز دنیا، در استان سمنان نیز ساخت کلیپ های کوتاه ویدیویی، استفاده از ظرفیت شبکه های مجازی و کارهای دیجیتالی به عنوان‌جایگزین بروشور در دستور‌ کار قرار گرفته است.