برگزاری همایش کوهپیمایی ویژه بانوان سمنانی

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: همایش کوهپیمایی ویژه بانوان سمنانی برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، عباس بابایی ‌در نشست هماهنگی برگزاری این همایش اظهارداشت: برگزاری این همایش با هدف ایجاد شادی و نشاط در بین بانوان سمنانی برگزار می‌شود.

وی افزایش سطح سلامت بانوان را از دیگر اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد و افزود: بانوان به عنوان مدیر و یکی از ارکان اصلی خانواده نقش مهمی در ارتقای سلامت روان جامعه دارند و برگزار همایش‌هایی از این دست می‌تواند جامعه را به سمت شادابی و پویایی سوق دهد.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه بانوان به عنوان یکی از ارکان اصلی خانواده نیاز به تفریحات سالم دارند اضافه کرد: برگزاری این همایش زمینه ایجاد انگیزه برای مشارکت بیشتر بانوان در ورزش‌های همگانی را فراهم کرده و نشاط و پویایی را در این قشر از جامعه افزایش می‌دهد.

بابایی با بیان اینکه همه باید برای ایجاد جامعه سالم تلاش کنند تصریح کرد: نشاط اجتماعی لازمه زندگی سالم و جامعه سالم است.

وی بر ضرورت توسعه ورزش‌های همگانی در سمنان تأکید کرد و گفت: توسعه ورزش‌های همگانی در ایجاد جامعه‌ای با نشاط و پویا اثرگذار است.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان کاهش آسیب‌های اجتماعی را از دیگر فواید توسعه ورزش‌های همگانی عنوان کرد و گفت: جامعه با نشاط و سالم به سمت آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی نمی‌رود.

بابایی توسعه و ترویج ورزش همگانی را یکی از اولویت‌های سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان دانست و گفت: با ترویج ورزش همگانی می‌توان سبک زندگی ماشینی را که امروز در جامعه ریشه دوانده است را اصلاح کرد.

به گزارش تسنیم همایش کوهپیمایی ویژه بانوان در پارک کوهستان، جاده سلامت سمنان برگزار می‌شود.