دانشگاه سمنان میزبان همایش بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران

خبرگزاری شبستان: دبیر کل همایش بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران از میزبانی دانشگاه سمنان برای برگزاری همایش بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران خبرداد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان ، دکتر سیف ا… سعدالدین در جمع خبرنگاران گفت: بیست و ششمین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران، با همکاری دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان و انجمن مهندسان مکانیک ایران، چهارم تا ششم اردیبهشت به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار می شود.
وی تعداد ارسال مقالات به همایش بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران به دانشگاه سمنان را در مجموع یک هزار و ۱۰۰ مقاله ذکر کردوگفت:پس از داوری ، ۸۰۰ مقاله برای ارائه در این همایش سه روزه پذیرفته شد که از این تعداد ۵۰۰ مقاله به صورت سخنرانی و ۳۰۰ مقاله هم به صورت پوستر ارائه می شود.
سعدالدین نشست های علمی موازی، نشست های ارائه مقالات پوستری، سخنرانی کلیدی توسط اساتید برجسته داخلی و خارجی، نمایشگاه محصولات فنی و صنعتی و همچنین کارگاه های آموزشی تخصصی هدفمند برای دانشجویان و صنعتگران را از برنامه های بیست و ششمین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران برشمرد وگفت: حدود یک هزار نفر از داخل و خارج کشور میهمان این همایش بین المللی هستند.
دبیر کل همایش بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران به سخنرانی دو استاد شاخص مهندسی مکانیک شامل پروفسور آدریان بجان (Adrian Bejan) و پروفسور یونس سنجل (Yunus Cengel)از کشور آمریکا در این همایش اشاره وتصریح کرد : ۱۰ سخنران بین المللی از کشورهای آمریکا ، انگلیس ، چین ، استرالیا و کانادا در مدت برگزاری همایش در حوزه مهندسی مکانیک و آخرین یافته های این حوزه به ارائه سخنرانی خواهند پرداخت.
به گفته وی برپایی نمایشگاهی با ۲۵ غرفه با حضور واحد های تولیدی – صنعتی و موسسات و واحدهای فناور دانش بنیان و برگزاری ۱۰ کارگاه آموزشی از برنامه های جنبی این همایش بین المللی است.
سعدالدین اضافه کرد: مکانیک جامدات ، دینامیک، ارتعاشات و کنترل ، مکانیک سیالات ، ترمودینامیک ، انتقال حرارت و جرم ، انرژی و محیط زیست، بیومکانیک، میکرو و نانو مکانیک ، ساخت و تولید ،خودرو و قوای محرکه، طراحی و قابلیت اطمینان، آموزش مهندسی مکانیک و کاربرد مهندسی مکانیک در صنایع از محورهای این همایش بین المللی است.