۳۴۰پروژه قابل اجرا در سمنان به نشست سرمایه‌گذاری پیشنهاد شده‌است

سمنان – مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان گفت: تا کنون ۳۴۰ پروژه از استان‌های مختلف کشور به نشست بزرگ سرمایه گذاری ایران، با محوریت سرمایه گذاری در استان معرفی شده است.‌

به گزارش خبرنگار مهر، امیرعلی خلیلی خواه صبح شنبه در نشست خبری و توجیهی معرفی فرصت های اقتصادی و سرمایه گذاری ایران در محل مرکز خدمات سرمایه گذاری استان سمنان، با بیان اینکه ۳۴۰پروژه به نشست سرمایه گذاری ایران پیشنهاد شده اند، تاکید کرد: این فرصت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در استان و همچنین توسعه و پیشرفت اقتصادی در راستای تحقق شعار سال، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است که باید آن را قدر دانست.

وی افزود: فرصت برگزاری این قبیل همایش‌ها، یک فرصت فراملی بوده و می تواند در توسعه اقتصادی استان و کشور بسیار موثر باشد لذا با جدیت فراوان از برگزاری نشست سرمایه گذاری ایران حمایت می کنیم.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان سمنان گفت: تا کنون ۳۴۰ پروژه از استان‌های مختلف کشور به این نشست بزرگ معرفی شده که لازم به ذکر است این پروژه ها ترکیبی از پروژه های ملی و استانی خواهد بود.

خلیلی خواه بیان کرد: برای استفاده از فرصت گران بهای همایش های سرمایه گذاری از این دست که در سطح ملی و فراملی با حضور ده ها کشور دنیا برگزار می شود، نقش شهرستان های استان سمنان باید فعال تر و پویا تر ایفا شود.

وی با بیان اینکه اولویت اصلی ما در برگزاری نشست جذب فرصت های سرمایه گذاری محسوب شده و نگاه ما علی رغم تاکید بر مسائل استانی به صورت ملی است، افزود: در پنل اختصاصی استان سمنان، این امکان فراهم شده که قابلیت های بزرگ سرمایه گذاری استان مشخص شود.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان