آمادگی روس‌ها برای مراودات علمی با سمنانی‌ها

رییس پارک علم و فناوری استان سمنان خبر داد:اتاق الکترونیک پارک علم و فناوری سمنان و مسکو تشکیل می‌شود.

پارک خصوصی علم و فناوری مسکو برای همکاری با پارک علم و فناوری استان سمنان در زمینه‌های معادن، ایمپلنت‌ها و تولید محتوای رسانه‌ای خبر داد.

به گزارش ایسنا-منطقه سمنان، دکتر سیدمحمد اسماعیل جلالی بااشاره به دیدار خود با آندری کانیکٌف رییس پارک خصوصی JSC Kalibrمسکو در حاشیه کنفرانس IASP اظهار کرد: پارک خصوصی JSC Kalibr، در شمال شرق مسکو و در زمینه علم و فناوری فعالیت می‌کند.

رییس پارک علم و فناوری استان سمنان با اشاره به دلایل انجام این دیدار مشترک افزود: این دیدار به‌منظور آشنایی دوطرف روسی و ایرانی(استان سمنان) با ویژگی‌ها و توانمندی‌های یکدیگر در زمینه‌های علمی و فناوری برگزار و طی آن راه‌های آغاز و افزایش سطح همکاری دو پارک و شرکت‌های مستقر در آن مورد بررسی کارشناسانه قرار گرفت.

جلالی به نتایج انجام این مذاکرات اشاره و اضافه کرد: در همین ارتباط دو طرف به این توافق رسیدند که در فاز نخست، اتاق الکترونیک بین دو پارک تشکیل شده و توانمندی‌ها و علاقمندی‌های شرکت‌های مستقر در هر پارک به طرف مقابل معرفی و شناسانده شود.

رییس پارک علم و فناوری استان سمنان یادآوری کرد: آندری کانیکُف رییس پارک خصوصی JSC Kalibr مسکو در این دیدار رسما اعلام کرد که طرف روس در زمینه‌های مربوط به معادن، انواع ایمپلنت‌ها و همچنین تولید محتوای رسانه‌ای و تجهیزات مربوطه آماده‌ی همکاری با پارک استان سمنان و شرکت‌های مستقر در آن است. ضمن اینکه در این دیدار دو طرف به توافق رسیدند که به منظور ارتقاء سطح همکاری‌ها در این گام، اطلاعات تجاری شرکت‌های عضو هر دو پارک برای برقراری تعاملات آتی و ارتقاء کیفی سطح مراودات علمی و فناورانه در اختیار دو طرف قرار گیرد.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان