اخلاق انتخاباتی باید در مراحل انتخابات از سوی همه رعایت شود

سمنان- ایرنا- مشاور استاندار سمنان در امور ایثارگران با تاکید بر حضور و مشارکت حماسی مردم در انتخابات بیست و نهم اردیبهشت ، گفت : اخلاق انتخاباتی باید در تمام مراحل برگزاری یک انتخابات از جمله مناظره ها، رقابت ها و تبلیغات نامزدها رعایت شود.

اخلاق انتخاباتی باید در مراحل انتخابات از سوی همه رعایت شود.

محمد هادی مظاهری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا یکی از اولویت های رای به نامزدهای انتخابات را داشتن کارنامه مناسب از نگاه مردم و تجربه سیاسی برشمرد و افزود : با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب ، حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای بسیار اهمیت دارد و همه باید برای تحقق این امر مهم تلاش کنیم.

وی اظهار داشت : اکنون ایجاد بستر برای حضور پرشور مردم در این آزمون سرنوشت ساز بسیار مهم بوده چرا که مشارکت حماسی ملت در انتخابات ، دشمنان را مایوس می کند.

وی خاطرنشان کرد : حضور پرشور مردم در انتخابات ادامه راه شهیدان و پاسداشت خون آنان است و رشادت های هشت سال دفاع مقدس با فرهنگ عاشورایی همراه بوده و این امر مبین در واقع با رعایت اخلاق اسلامی محقق شده است.

مشاور استاندار در امور ایثارگران خاطرنشان کرد : همه رده ها باید اخلاق انتخاباتی رعایت کنند چرا که مردم ایران، آگاهانه و با بصیرت نامزدهای مورد نظر خود را انتخاب می کنند.

مظاهری تصریح کرد : مناظره‌های زنده تلویزیونی نامزدهای انتخاباتی کمک خوبی برای آشنایی مردم با دیدگاه ها و افکار نامزدهاست و مردم با دیدن این مناظره‌ها به انتخابی آگاهانه می رسند.

وی ادامه داد : نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ضمن آگاهی کامل از شرایط داخلی و درک مشکلات مردم، با هدف عمران و آبادانی کشور تبلیغات خود را به انجام برسانند.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۹ اردیبهشت ۹۶ برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، ۲۰ شهر، ۱۵ بخش و ۴۰۰ روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و ۱۹ نفر به عنوان اعضای اصلی و ۶۴۲ نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی انتخاب می شوند.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان