خانه جوانان استان سمنان افتتاح می شود

فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: خانه جوانان برای تبادل نظر و فعالیت جوانان و سازمانهای مردم نهاد می باشد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: بیشتر سازمان های مردم نهاد به ویژه سازمان های تازه تاسیس به لحاظ مالی این قدرت را ندارند تا فضایی را برای فعالیت خود ایجاد نمایند بنابراین خانه جوان می تواند کمک بزرگی برای ایجاد هویت مکانی برای آنها باشد از دیگر کاربردهای خانه‌های جوان ایجاد فضایی برای تبادل نظر و هم اندیشی بین سمن های مختلف است که این خود منجر به هم افزایی و البته جلوگیری از موازی کاری می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان تصریح کرد: به همین منظور خانه جوانان استان سمنان براساس دستورالعمل ابلاغی وزارت ورزش و جوانان و در راستای حمایت وتوجه به نسل جوان کشور و با هدف بسترسازی محیطی ویژه جوانان برای بروز خلاقیت و نوآوری استعدادهای آنان با مساحتی بالغ بر ۵۰۰ متر مربع در دو طبقه واقع در مرکز شهر به نشانی بلوار هفده شهریور روبروی دانشکده دندانپزشکی و در آستانه هفته جوان افتتاح می گردد.

وی افزود: این مرکز شامل کافه کتاب ، سالن جلسات، محلی برای برگزاری کارگاه تخصصی، سالن سرگرمی،سالن ورزشی ، سایت ، سالن بازیهای رایانه ای و چندین دفتر فعالیت ویژه ازمانهای مردم نهاد می باشد.

گفتنی است برای راه اندازی ، تجهیز و بهره برداری از خانه جوانان استان سمنان که مدیریت آن بر عهده اعضاء منتخب مجمع جوانان استان می باشد اعتباری بالغ بر هشتصد میلیون ریال هزینه گردیده است و استفاده و بهره برداری از آن برای عموم جوانان عضو سازمان های مردم نهاد رایگان می باشد .

این مرکز در روز چهارشنبه ۱۳/۲/۹۶ ساعت ۱۷ با حضور استاندار سمنان ، مدیرکل ورزش و جوانان ، مسئولین استانی و جمعی از جوانان و سازمان های مردم نهاد در سمنان به بهره برداری و افتتاح خواهد رسید.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان