استان سمنان کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا در پیش دارد

به گزارش ایرنا، ایرج مصطفوی، مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: دمای هوای بیشتر نقاط استان تا روز پنجشنبه بین پنج تا ۱۰ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

ایرج مصطفوی روز یکشنبه به ایرنا افزود: سامانه بارشی از عصر دیروز وارد جو استان سمنان شد و تاثیرات آن تا پایان هفته در استان وجود دارد.

وی بیان کرد: به تناوب در بیشتر نقاط استان سمنان به ویژه در نواحی غربی، مرکزی و شمالی بارش باران و برف و امروز و فردا در نواحی غربی و شمالی و بخش هایی از شرق استان وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت : تا روز پنجشنبه به طور میانگین دمای هوای استان بین پنج تا ۱۰ درجه سانتیگراد کاهش می یابد .

مدیرکل هواشناسی استان سمنان با اشاره به کاهش دمای هوای برخی نقاط استان به زیر صفر درجه سانتیگراد گفت: این هفته رضوان، شهمیرزاد و مهدیشهر تا دمای ۶ درجه زیرصفر را تجربه می کنند.

وی با اشاره به بارش باران امروز در برخی نقاط استان سمنان اضافه کرد: این بارش ها در نواحی سردسیر به صورت باران و برف دور از انتظار نیست.

مصطفوی تاکید کرد: با توجه به کاهش دما، از دوشنبه بارش ها در بیشتر نقاط استان باران و در نقاط مرتفع به صورت برف خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر سمنان امروز هشت و چهار درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود که تا آخر هفته به یک درجه کاهش می یابد.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان