افتتاح چند پروژه بزرگ و ملی در سمنان با حضور رئیس جمهور

فرماندار سمنان از افتتاح چند پروژه بزرگ و ملی در این استان با حضور رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید عباس دانایی عصر امروز در جمع خبرنگاران در سمنان اظهار داشت: این سفر قرار است تا پایان امسال و پس از تکمیل باند فرودگاه سمنان انجام شود.

وی با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در این سفر رئیس جمهور بیان کرد: پروژه‌های بسیار مهمی قرار است تا با دستان رئیس جمهور دولت تدبیر و امید در سمنان افتتاح شود.

به گفته فرماندار سمنان، باند فرودگاه سمنان یکی از این پروژه‌های مهم است که با حضور رئیس جمهور مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

دانایی عنوان کرد: این پروژه مهم و ملی سال‌های سال از مطالبات مهم و جدی مردم شهرستان سمنان بود که قرار است در دولت یازدهم به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه فرودگاه سمنان شرایط نشست و برخاست هواپیماهای پهن پیکر را نیز خواهد داشت و استانداردهای باند این فرودگاه بر این اساس است خاطرنشان کرد: در گام بعدی احداث ترمینال بین‌المللی برای فرودگاه سمنان دنبال خواهد شد.

فرماندار سمنان از افتتاح کارخانه خودروسازی ایران خودروی این شهرستان در این سفر رئیس جمهور خبر داد افزود: کارخانه خودروسازی فردا نیز قرار است با حضور رئیس جمهور در این سفر به بهره‌برداری برسد.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان