تأسیس مدرسه انرژی اتمی در سمنان

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از تأسیس مدرسه انرژی اتمی زیر نظر سازمان انرژی اتمی در سمنان خبر داد.

محمدرضا جهان در آیین نمادین نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان دوره اول فرزانگان سمنان با حضور استاندار سمنان و شماری از مسؤولان استان که همزمان با آغاز برنامه‌های سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب انجام شد، اظهار داشت: «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» شعار و مفهوم مشترک تمام ایرانیان است که با جدیت و اعتقاد راسخ به آن عشق می‌ورزند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان افزود: امنیت و آرامش موجود در کشور مرهون جان‌فشانی شهدای والامقام و هدایت اندیشمندانه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و همچنین همراهی و همدلی مردم است.
جهان افزود: آموزش و پرورش استان سمنان در طول دوران فعالیت دولت تدبیر و امید موفقیت‌های زیادی به دست آورده که برقراری عدالت آموزشی و تحصیل ۹۹/۹ دانش‌آموزان استان، ضریب پوشش ۹۹/۷ در شاخص‌های باسوادی، رتبه اول کشور در پوشش دانش‌آموزان پیش‌دبستانی و رتبه اول کشور در توسعه متوازن رشته‌ای بخشی از آن است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان کسب رتبه دوم در معدل پایه امتحانات نهایی سال سوم، رتبه دوم کشور در فعالیت‌های تربیت‌بدنی، رتبه‌های ممتاز کشور در فعالیت‌های پرورشی و رشد ۱۷۳ درصدی در این بخش، برقراری عدالت جنسیتی و فرصت تحصیل برای دختران و ایجاد چهار آزمایشگاه نانوتکنولوژی در استان سمنان را از دیگر موفقیت‌های آموزش و پرورش استان دانست.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان