اولین جشنواره آواهای مذهبی استان سمنان برگزار می شود

رییس انجمن موسیقی استان سمنان از برگزاری نمایشگاه عکس و معرفی استادان موسیقی ایران و اولین جشنواره آواهای مذهبی استان در سمنان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، رامین صبری افزود: این نمایشگاه تیرماه در سمنان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه انجمن موسیقی استان سمنان برای توسعه فعالیت ها هشت عنوان برنامه را در سال جاری اجرایی می کند اظهار داشت: نشست تخصصی با کارشناسان و صاحب نظران موسیقی استان از دیگر برنامه های این انجمن است.

صبری، برگزاری اولین دوره شب های موسیقی استان در سه شب با دعوت از نوازندگان و پیشکسوتان موسیقی استان و با اجرای برنامه تکنوازی و ضبط آثار اجرایی در مردادماه، برگزاری اولین جشنواره آواهای مذهبی استان در محرم، دعوت از ارکستر ملی و اجرای برنامه در آذر ماه و برگزاری اولین مستر کلاس پیانو در سمنان با حضور دکتر پویان آزاده را از دیگر برنامه های این انجمن برشمرد.

رییس انجمن موسیقی استان سمنان به برنامه برگزاری همایش موسیقی نواحی و مقامی استان و تجلیل از فعالان موسیقی در بهمن ماه اشاره کرد و گفت: این انجمن برنامه برگزاری مراسم بزرگداشت هنرمندان پیشکسوت و قدردانی از تلاش های |انها را نیز در برنامه دارد.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان