بارش سنگین برف در همه محورهای استان سمنان/بستن زنجیرچرخ الزامی شد

رئیس پلیس راه استان سمنان از بارش سنگین برف در اکثرقریب به اتفاق محورهای این استان خبر داد و گفت: با وجود بارش برف تردد در محورهای این استان در جریان است.

سرهنگ حسن خسروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه سمنان اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در همه محورهای این استان روان است.

وی تصریح کرد: براساس تصاویر دوربین‌های نظارت تصویری مرز و گزارش‌های همکاران ما در راهداری هیچکدام از محورهای موصلاتی استان مسدود نیست.

رئیس پلیس راه استان سمنان از لغزنده بودن همه محورهای این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: باتوجه به بارش سنگین برف بستن زنجیرچرخ در همه محورهای استان الزامی است.

سرهنگ خسروجردی ادامه داد: انتظار می‌رود رانندگان از سفرهای غیرضروری به این محورها خودداری و در صورت تردد در این محورها حتما علاوه بر زنجیرچرخ از سیستم گرمایشی خودروی خود مطمئن شده و ضمن رعایت همه نکات ایمنی از هرگونه شتاب در مسیر خودداری کنند.

وی از رانندگان و مسافران خواست: قبل از شروع سفر علاوه بر کسب اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های این استان همه نکات ایمنی متناسب با شرایط جوی موجود را مد نظر قرار داده و از سالم بودن برف پاک‌کن، مناسب بودن آج لاستیک‌ها، همراه داشتن زنجیر چرخ، وجود ضد یخ در منبع رادیاتور و آب در منبع شیشه‌شوی و… مطمئن شوید و از سرعت و سبقت غیرمجاز و در طول سفر هرگونه حرکات مخاطره‌آمیز اجتناب کنند.

رئیس پلیس راه استان در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا در خصوص محدودیت‌های ترافیکی این استان یادآور شد: در حال حاضر به استثنای محور شاهرود-رامیان تا گردنه اولنگ که از ابتدای فصل سرما تردد در آن به دلیل نبود ایمنی‌های لازم ممنوع شده همه محورهای استان باز و تردد به صورت روان در آنها جریان دارد.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان