برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در ایام ا… دهه فجر در استان سمنان

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان از برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ورزشی و فرهنگی برای جوانان در ایام‌الله دهه فجر در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان؛ محسن ایزدبخش با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح ادارات ورزش و جوانان استان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته نیز برنامه‌های مختلفی در ایام ا… دهه فجر برگزار شد، تصریح کرد: رژه موتورسواران در ۱۲ بهمن ماه همه ساله برای گرامیداشت و استقبال نمادین از ورود حضرت امام(ره) به کشور برگزار می‎شود.

معاون اداره ورزش و جوانان استان سمنان افزود:همه برنامه‎هایی که در دهه مبارک فجر برگزار می‎شود با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر است و همه دستگاه‎های اجرایی نیز براین اساس برنامه‎های ورزشی را تدارک دیده‎اند.

وی تصریح کرد: ما اکنون در جایگاهی قرار داریم که ثمره خون شهدا سبب شده ما برای اسلام و مردم خدمت‌گذاری کنیم.

محسن ایزدبخش عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم در این مسیر رهرو خوبی برای آن عزیزان باشیم و روح شهدا از عملکرد ما در این حوزه‌ها از ما شاد و خرسند باشد.

وی با بیان اینکه ستاد دهه فجر کشور در سطح کلان کشوری کمیته‌ای تحت عنوان کمیته ورزش و جوانان دارد و همچنین ریاست آن بر عهده وزریر ورزش و جوانان است تصریح کرد: این کمیته در سطح ملی به دو قسمت کمیته ورزش و کمیته جوانان تفکیک شده که در آن وظیفه کمیته ورزش را معاونت فرهنگی و کمیته جوانان را معاونت جوانان بر عهده گرفته است.

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان خاطرنشان کرد: این در حالی است که در استان‌ها تفکیکی صورت نگرفته و تمام کمیته به عنوان کمیته ورزش و جوانان در یک کمیته بنام کمیته تخصصی ورزش و جوانان ذیل ستاد دهه فجر قرار دارد.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه و جشنواره‌های ورزشی، حضور پرشور ورزشکاران وجوانان در راهپیمایی ۲۲بهمن، مسابقات آکروژیم ژیمناستیک کشوری، مسابقات بین المللی کشتی (سه جانبه)، مسابقات شطرنج کشوری، دیدار با خانواده شهداء ورزشکار و پیشکسوتان ورزشی از جمله برنامه‌های پیشنهادی اداره کل می‌باشد.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان