برگزاری مسابقات انتخابی جوانان و بزرگسالان استان سمنان در بخش بانوان

مسابقات تدارکاتی استانی در رده سنی خردسالان و نونهالان نیز در محل خانه تکواندو سمنان و با حضور ۴۰ ورزشکار به انجام رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان ،روز جمعه نهم مهرماه سال جاری، سالن خانه تکواندو شهرستان سمنان، میزبان برگزاری مسابقات انتخابی جوانان و بزرگسالان بانوان استان سمنان، جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشور بود.

اما نکته قابل توجه که برای نخستین بار در استان سمنان شاهد آن بودیم، استفاده از هوگوی الکترونیکی برای ورزشکاران بود که این مهم در کاهش خطا در داوری‌ها بسیار موثر است.

این رقابت‌ها با حضور ۲۶ بانوی هوگوپوش از سراسر استان سمنان به انجام رسید که سهم شهرستان سمنان ۱۵ شرکت‌کننده بود. شهرستان‌های شاهرود و گرمسار هر کدام با سه نماینده در این مسابقات حاضر شدند و دامغان و آرادان، با چهار و یک شرکت‌کننده از دیگر شهرستان‌های حاضر در این رقابت‌ها بودند.

این مسابقات با انجام ۱۹ مبارزه به انتها رسید که در پایان، اکرم عامری، فائزه دوستمحمدی، مهرخ کساییان، سعیده کوهستانی، الناز قانع، یگانه قزلو، محیا کساییان و فاطمه دامغانیان به مقام‌های نخست اوزان خود دست یافتند.

گفتنی است به جز یگانه قزلو، تکواندوکار خوب گرمساری، تمامی نفرات برتر از شهرستان سمنان به این عناوین دست یافتند.

لازم به ذکر است، در انتهای این رقابت‌ها، مسابقات تدارکاتی استانی در رده سنی خردسالان و نونهالان نیز در محل خانه تکواندو سمنان و با حضور ۴۰ ورزشکار به انجام رسید.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان