جشن عاطفه‌ها در مدارس سمنان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سمنان، جشن عاطفه‌های امسال در سمنان با مشارکت کمیته امداد امام خمینی و آموزش و پرورش شهرستان سمنان برگزار شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان سمنان در مراسمی که به‌طور نمادین در دبستان ابن‌سینای سمنان برگزار شد، با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها موجب گرایش هر چه بیشتر افراد جامعه و به‌ویژه جوانان به حمایت و دستگیری نیازمندان می‌شود، از برپایی جشن عاطفه‌ها در مدارس این شهرستان ابراز خرسندی کرد.

قربانعلی حسن‌آبادی از برگزاری جشن عاطفه‌ها در راستای تأمین نیازهای دانش آموزان نیازمند تحت حمایت خبر داد و در رابطه با رویکرد کمیته امداد در برپایی جشن عاطفه‌ها عنوان کرد: فرهنگ‌سازی و تقویت روحیه انفاق و نیکوکاری بین نوجوانان و جوانان مهم‌ترین رویکرد کمیته امداد در برپایی جشن عاطفه‌هاست.

حسن‌آبادی در رابطه با برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس شهرستان سمنان بیان کرد: جشن عاطفه‌ها با همکاری آموزش و پرورش در سطح مدارس شهرستان سمنان برپا شد تا روحیه همدلی و نیکوکاری در دانش‌آموزان تقویت شده و فرصتی باشد تا آنها هم بتوانند در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان سمنان خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار و نوع‌دوست این شهرستان همچون گذشته با مشارکت همه‌جانبه خود در این جشن به یاری دانش آموزان نیازمند شتافتند و با اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود این نهاد مقدس را در انجام این حرکت خداپسندانه یاری رساندند.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان