بزرگداشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، امروز یکشنبه در نقاط مختلف استان سمنان برگزار می‌شود.

این مراسم امروز در سمنان از ساعت ۱۴ در امامزاده یحیی(ع) این شهر برگزار می شود و حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد رئیس‌جمهوری در این آیین سخنرانی می‌کنند.

همچنین مراسم یادبود آیت الله هاشمی رفسنجانی در شهرستان دامغان هم امروز از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با سخنرانی حجت الاسلام سید محمدحسینیان امام جمعه دامغان در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) برگزار خواهد شد.

در شهرستان مهدی‌شهر نیز امشب مراسمی بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد بارانی امام‌جمعه مهدی‌شهر در مسجد امام علی(ع) شهرک انقلاب برگزار می شود.

همچنین بزرگداشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی امروز یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد رئیس‌جمهوری در مسجد جامع گرمسار برگزار می شود.

مجلس بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در شهرستان سرخه هم امشب پس از نماز مغرب و عشاء در حسینیه شهدا برگزار خواهد شد.

در شهرستان میامی نیز این آیین از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه روز دوشنبه ۲۷ دی‌ ماه در مسجد جامع میامی برگزار می شود.

این برنامه ها از سوی آیت‌الله شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان، محمدرضا خباز استاندار سمنان، مجمع نمایندگان استان و با همکاری فرمانداری ها و ائمه جمعه شهرستانهای استان برگزار خواهد شد.

همچنین آئین بزرگداشت یار دیرین امام و رهبری آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی، شب گذشته و بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد.

آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی شامگاه یکشنبه هفته گذشته در سن ۸۲ سالگی به دلیل عارضه قلبی دعوت حق را لبیک گفت.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان