بیمارستان حیوانات خانگی و مجتمع چندمنظوره دانشگاه سمنان افتتاح شد

سمنان- ایرنا- بیمارستان حیوانات خانگی و مجتمع چندمنظوره دانشگاه سمنان با حضور محمدحسین امید معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم تحقیقات فناوری در زمین و ساختمان اهدایی خیران، روز چهارشنبه در سمنان آغاز و بهره برداری شد.

بیمارستان حیوانات خانگی و مجتمع چندمنظوره دانشگاه سمنان افتتاح و آغاز شد
رییس دانشگاه سمنان روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح و آغاز ساخت این طرح ها به ایرنا گفت: امروز بیمارستان آموزشی و پژوهشی حیوانات خانگی این دانشگاه در ساختمان اهدایی خیر حاج غلامحسین پهلوانیان افتتاح و ساخت یک مجموعه آموزشی، فرهنگی و تجاری در زمین اهدایی خیر مرحوم آقای حاج علی آقا سیستانی کلنگ زنی شد.

عباس هنر بخش رئوف با اشاره به اینکه یک زمین اهدایی از سوی خیر مرحوم آقای حاج علی آقا سیستانی به مساحت ۴۶۰ متر مربع برای ساخت یک مجتمع کلنگ زنی شد، گفت: با مجوزهای لازم در این زمین واقع در چهاره راه مازندران سمنان مجتمعی در چهار طبقه از سوی دانشگاه و با کمک وزارت علوم به بهره برداری خواهد رسید که شامل واحدهای فرهنگی، تجاری و آموزشی و کتابخانه است که این مجموعه بعد از هشت سال پیگیری دانشگاه سمنان ساخته می شود.

رییس دانشکده دامپزشکی دانشگاه سمنان گفت: بیمارستان آموزشی و پژوهشی حیوانات خانگی این دانشگاه با ساختمان اهدایی ساخته شده خیر حاج غلامحسین پهلوانیان در زمینی به مساحت ۳۶۴ متر مربع و در سه طبقه با زیر بنای ۶۵۲ متر به بهره برداری رسید.

محمد حسن یوسفی افزود: این واحد اولین بیمارستان آموزشی و پژوهشی حیوانات خانگی دانشکده دامپزشکی دانشگاه سمنان است که تا کنون ۲۵۰ میلیون تومان برای تجهیزات پزشکی و آغاز به کار آن هزینه شده است.

رییس دانشکده دامپزشکی دانشگاه سمنان با اشاره به اینکه این بیمارستان در بخش های مختلف حیوانات خانگی با آموزش و پژوهش دانشجویان دکترا، در حال تحصیل و پژوهش برای اعضای هییت علمی است، افزود: بیمارستان آموزشی و پژوهشی حیوانات خانگی دانشکده دامپزشکی دانشگاه سمنان مجهزترین بیمارستان حیوانات خانگی در بخش معاینه حیوانات کوچک، جراحی، دام کوچک و پرندگان زینتی، رادیولوژی، آزمایشگاه، بیوشیمی و میکروبی به بهره برداری رسید.

در هر ترم دانشگاهی ۳۰ تا ۳۵ دانشجو وارد دانشکده دامپزشکی دانشگاه سمنان می شوند و تا کنون ۲ دوره دانشجویان از این دانشکده دانش‌آموخته شده اند.

محمد حسین امید معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم تحقیقات فناوری امروز برای حضور در نشست مجمع بنیاد خیران دانشگاه سمنان و افتتاح و کلنگ زنی طرح هایی به سمنان سفر کرد.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان