تجهیز پارک اقتصاد دیجیتال در سمنان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری ایرنا، سید یاسر حسن پور، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: تجهیز ساختمان پارک اقتصاد دیجیتال در سمنان از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز شد.

سید یاسر حسن پور روز یکشنبه در نشست هماهنگی و بررسی روند اجرایی استقرار پارک اقتصاد دیجیتال در استان بیان کرد: تجهیز این ساختمان توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز شده است .

وی با اشاره به تفاهم نامه سه‌جانبه بین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و استانداری سمنان اضافه کرد: با آغاز بهره برداری از پارک و استقرار شرکت‌ها و فعالان و علاقمندان جهش مناسبی در با هدف حمایت، بهبود اکوسیستم کسب و کار، حوزه فناوری اطلاعات ایجاد می شود.

وی تاکید کرد: پس از تجهیز و آماده‌سازی ساختمان توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، جذب واحدهای فناور ، شرکت‌ها و فعالان، با انتشار فراخوان انجام می شود.

حسن پور با بیان اینکه اجرای برنامه‌های حمایتی مختلف وزارت درقالب واحدهای جوانه و رشد صورت می پذیرد گفت که در مراحل بعد با طرح‌های شرکت‌های توسعه‌ای فاوا و سایر طرح‌ها و گروه های حمایتی، پارک به مرحله بهره‌برداری می رسد.

وی خاطر نشان کرد هدف نهایی و کارکرد اصلی مورد انتظار باید در این مرحله با حمایت های لازم محقق شود.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان ابراز امیدواری کرد: استفاده حداکثری از ظرفیت این مرکز گام موثری در جهت توسعه و گسترش اقتصاد دیجیتال و کمک به رونق اقتصادی در استان باشد.

محمد جعفر صدیق مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس پارک فناوری اطلاعات کشور و فاطمه منصوری معاون‌ توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در این نشست حضور داشتند و به بررسی ظرفیت ها و مسایل و مشکلات راه اندازی پارک اقتصاد دیجیتال در سمنان پرداختند.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان