تمدید مهلت ارسال اثر به مسابقه بین المللی مهرمحرم تا پایان آذر۹۵

سمنان- ایرنا- دبیر اجرایی مسابقه بین المللی فیلم کوتاه و عکس «مهرمحرم» گفت: مهلت ارسال فیلم کوتاه و عکس به این مسابقه بین المللی تا پایان آذر ۹۵ تمدید شد.

به گزارش ایرنا، میثم قدس پور روز یکشنبه به خبرنگاران در سمنان گفت: با استقبال عکاسان و فیلمسازان، دبیرخانه مسابقه بین المللی فیلم کوتاه و عکس «مهرمحرم» مهلت ارسال آثار به این مسابقه بین المللی را تا پایان آذر ۹۵ کرد.
وی از کلیه علاقه‌مندان که تا کنون موفق به شرکت در مسابقه نشده اند خواست: تا ۳۰ آذر ۹۵ برای حضور و ثبت نام و ارسال آثار خود به مسابقه بین المللی فیلم کوتاه و عکس «مهرمحرم» به سامانه «مهرمحرم» به نشانی www.MehreMoharram.ir مراجعه کنند.
قدس پور افزود: باتوجه به دیجیتالی بودن دبیرخانه مسابقه،کلیه شرکت کنندگان در بخشهای فیلم کوتاه و عکس باید برای ثبت نام و ارسال آثار به پایگاه اینترنتی ویژه این مسابقه مراجعه کنند و تنها در بخش فیلم کوتاه امکان دریافت پستی آثار وجود دارد.
وی یادآور شد: بخش فیلم کوتاه شامل داستانی کوتاه، مستند، انیمیشن، نماهنگ و تجربه یا تلفن همراه و بخش عکس شامل تک عکس حرفه ای، مجموعه عکس و تجربه یا تلفن همراه با موضوع مراسم و آئین های عزاداری در ماه محرم و راهپیمایی عظیم اربعین حسینی است.
مدیرعامل موسسه موج فرهنگ خاطرنشان کرد: کلیه عکاسان در سراسر ایران اسلامی می توانند در بخش ملی هفت تک عکس و یک مجموعه عکس سه تا هفت تایی با رزولیشن دی. پی. آی ۳۰۰ و ضلع کوچک ۲ هزار پیکسل با موضوع مراسم و آئین های عزاداری در ماه محرم در شهرها و روستاهای کشور همچنین با موضوع نگاه های هنری نو و خلاقانه به واقعه عاشورا و محرم در مسابقه شرکت کنند.
وی ادامه داد: کلیه عکاسان می توانند با موضوع راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در بخش بین المللی تک عکس و مجموعه عکس با همان تعداد و شرایط بخش ملی، شرکت کنند.
دبیر اجرایی مسابقه بین المللی فیلم کوتاه و عکس «مهرمحرم» گفت: عموم مردم در بخش غیرحرفه ای یا تلفن همراه در بخش ملی و بین المللی می توانند بدون محدودیت در تعداد آثار نسبت به شرکت در مسابقه اقدام نمایند که برای آسان تر شدن ارسال آثار بخش تلفن همراه با موضوع راهپیمایی اربعین حسینی ، روبات تلگرامی @Mehremoharram_bot طراحی شده و در دسترس عموم قرار گرفته است.
عکاسان استان سمنان علاوه بر امکان شرکت در بخش های ملی و بین المللی، می توانند در بخش ویژه استان سمنان نیز با ارسال هفت تک عکس با موضوع مراسم و آئین های عزاداری مردم در شهرها و روستاهای این استان نیز شرکت نمایند.
دبیر اجرایی مسابقه بین المللی فیلم کوتاه و عکس «مهرمحرم» گفت: نهمین سوگواره ملی و دومین مسابقه بین المللی فیلم کوتاه و عکس «مهرمحرم» به همت موسسه موج فرهنگ و مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت نهادهای ملی و استانی برگزار می شود.
در استان سمنان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، شهرداری و شورای اسلامی، ادارات کل ورزش و جوانان، میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری، اوقاف و امورخیریه، حوزه هنری و بسیج هنرمندان استان سمنان در برگزاری این مسابقه بین المللی مشارکت دارند.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان