توزیع گوشت مورد نیاز هیئت‌های مذهبی استان سمنان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از توزیع گوشت مورد نیاز هیئت‌های مذهبی این استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید حسن میرعماد در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و نیاز هیئت‌های مذهبی به گوشت قرمز برای استفاده نذری عزاداران حسینی اظهار داشت: این موضوع در ستاد تنظیم بازار استان سمنان مطرح و مقرر شد که گوشت قرمز موردنیاز هیئت‌های مذهبی با نرخ مصوب دولتی در اختیار این هیئت‌ها قرار گیرد.
وی با بیان اینکه گوشت قرمز منجمد با قیمت ۲۹ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم در بازار استان سمنان توزیع می‌شود افزود: توزیع گوشت قرمز منجمد در بازارهای استان سمنان با نرخ ۲۹ هزار تومان ادامه می‌یابد و بخشی از گوشت منجمد نیز به هیئت‌های مذهبی اختصاص یافته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه توزیع گوشت قرمز گوسفندی گرم وارداتی به نرخ مصوب نیز از دیگر برنامه‌های ستاد تنظیم بازار استان سمنان برای تثبیت قیمت این محصول دامی است خاطرنشان کرد: توزیع گوشت قرمز گرم وارداتی در استان سمنان ادامه می‌یابد.

میرعماد عنوان کرد: گوشت گرم وارداتی در واحدهای صنفی منتخب در همه شهرستان‌های استان سمنان به ازای هر کیلوگرم ۳۹ هزار تومان فروخته می‌شود.

وی با اشاره به کاهش قیمت مرغ و تخم‌مرغ در بازار استان سمنان بیان کرد: شرکت پشتیبانی امور دام استان سمنان آمادگی دارد تا در صورت کاهش بیشتر قیمت مرغ در بازار، مرغ مازاد با وزن کمتر از ۲ کیلوگرم تولیدکنندگان به قیمت مصوب خریداری کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به کاهش روند قیمت میوه در استان سمنان تصریح کرد: به ویژه قیمت موز در بازار استان سمنان کاهش نسبتاً محسوسی داشته است.

میرعماد با اشاره به موجودی انبارهای کالاهای اساسی استان سمنان عنوان کرد: امروز ذخایر کالاهای اساسی در استان سمنان بسیار مطلوب و مناسب است و هیچ نگرانی از بابت کالاهای اساسی در استان سمنان وجود ندارد.