ثبت نام وام یک میلیون تومانی تا ۱۱ آذر ماه

اسماعیل غنیان، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: ثبت نام وام یک میلیون تومانی از ۴ آذر ماه شروع شده و تا ۱۱ آذر ماه ادامه دارد.
اسماعیل غنیان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان در گفتکو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با بیان اینکه ثبت نام وام یک میلیون تومانی تا ۱۱ آذر ماه ادامه دارد، گفت: متقاضیان می‌توانند کد ملی خود را از تلفن همراه ثبت شده به نام سرپرست خانوار به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال نمایند.

او با بیان اینکه تمامی افرادی که در نوبت قبل وام کرونای معیشتی دریافت کرده اندو درآمد ثابت ندارند، می‌توانند متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی باشند افزود: کارمندان دولت، شرکت‌های دولتی و بازنشستگان مشمول اجرای این طرح نمی‌شوند.

غنیان بیان کرد: بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه یک میلیون تومانی با نرخ ۴ درصد و اقساط ۳۰ ماه از منابع یارانه معیشتی ماهانه خانوار کسر می‌گردد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان ابراز داشت: کمک بلاعوض ماهانه مبلغ یک میلیون ریال به ازای هر یک از اعضای خانوار از آذر ماه تا پایان سال جاری به مدت ۴ ماه به سرپرست خانوار پرداخت می‌شود.

او ادامه داد: خانوار‌های مشمول دریافت یارانه کمک معیشتی که منبع درآمدی ثابت ماهیانه ندارند و در مرحله قبل متقاضی تسهیلات کرونایی خانوار‌ها بوده اند، تحت پوشش این طرح حمایتی قرار می‌گیرند.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان