راهپیمایی ۱۳ آبان در۱۹ نقطه استان سمنان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز ۱۳ آبان در ۱۹ نقطه این استان گفت: این راهپیمایی بین ساعت های ۹:۳۰ تا ۱۱ روز پنج شنبه با حضور گسترده دانش آموزان واقشار مختلف برگزار می شود.

حجت الاسلام غلامرضا قندهاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در سمنان با بیان اینکه روز ۱۳ آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده و هر ساله در ‌سراسر کشور با محوریت دانش آموزان، دانشجویان و طلاب انقلابی راهپیمایی باشکوهی در سطح شهرستان‌ها و بخش ها برگزار می شود، افزود: این را هپیمایی در سمنان ساعت ۹:۳۰ از میدان سعدی تا میدان امام خمینی(ره)،سرخه ساعت ۱۰از میدان ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)به حسینیه شهداء و درجزین ساعت ۱۰ از شهرک بعثت میدان امام خمینی(ره) به سوی مصلی نماز جمعه شهر برگزار می شود.

قندهاری افزود: مسیر و زمان راهپیمایی روز ۱۳ آبان در شاهرود نیز ساعت ۹:۴۵ از مقابل مسجد جواد الائمه(ع) به سمت خیابان ۲۲ بهمن (مقابل ساعت گل)، میامی ساعت ۱۰ از میدان بسیج ، بیارجمند ساعت ۱۰ از میدان قدس به سمت مسجد جامع، کلاته خیج ساعت۱۰ از میدان امام حسین (علیه السلام)به سمت سه راه شهر، بسطام ساعت ۱۰ از میدان امام خمینی(ره) به سمت امامزاده محمد(علیه السلام) ، مجن ساعت ۱۰ از امامزاده ابراهیم (علیه السلام) به سمت گلزار شهداء شهر ورودیان ساعت ۱۰ از مقابل شهرداری تا فلکه مرکزی شهر رودیان برگزار می شود.

وی اظهار داشت: مسیرهای راهپیمایی روز ۱۳آبان در مهدیشهر نیز ساعت ۱۰ از میدان شهداء به سمت حسینیه اعظم و شهمیرزاد از ساعت ۱۱ از مدارس به سمت میدان امام خمینی(ره) آغاز می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: مسیرها و زمان آغاز راهپیمایی روز ۱۳آبان در گرمسار از ساعت ۱۰ ، آرادان از ساعت۱۰ و ایوانکی از ساعت۱۰ به ترتیب از گلزار شهداء به سمت میدان امام خمینی (ره)، از مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)تا میدان امام خمینی(ره) ،از مسجد جامع به سمت میدان امام خمینی (ره) برگزار می شود.

قندهاری همچنین با بیان اینکه زمان آغاز راهپیمایی ۱۳آبان ماه در دامغان از ساعت ۱۰ از میدان شهدا به سمت میدان امام خمینی (ره) و دیباج از ساعت ۱۰:۳۰ از مقابل درمانگاه به سمت حسینیه سید الشهدای محله ورزن است افزود: این راهپیمایی در امیرآباد و کلاته رودبار نیز به ترتیب از میدان شهداء به سمت حسینیه حضرت ابوالفضل(علیه السلام) در ساعت ۱۰:۳۰ و از میدان شهداء به سمت مصلی مسجد سعادت در ساعت ۱۰:۳۰ برگزار می شود.

وی وحدت، مقاومت و حضور مردم در راهپیماییها را رمز پیروزی عنوان کردوگفت: یام ملت ایران با برگزاری راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان این است که با ایستادگی و مقاومت و هوشیاری کامل و تبیعت از فرامین رهبر معظم انقلاب از نظام و دستاوردهای آن حفاظت و پاسداری خواهند کرد.

قندهاری به مناسبت های مهم این روز از جمله به تبعید حضرت امام خمینی (ره)، شهادت دانش آموزان در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اشاره داشت وگفت: از این رو بزرگداشت این روز در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان خواستار حضور گسترده مردم در این راهپیمایی بزرگ شد و افزود: حضور گسترده مردم در این روز مشتی بزرگی بر دهان دشمنان اسلام است و امید است مردم مومن وخداجوی استان سمنان در این راهپیمایی لحظات زیبایی را از حضور خود به تصویر بکشانند.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان