رییس جمهور وارد فرودگاه سمنان شد

به گزارش خبرنگار مرآت، لحظاتی پیش حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران به منظور افتتاح و بهره برداری از چند طرح عمرانی و اقتصادی وارد فرودگاه سمنان شد.

روحانی در بدو ورود به استان سمنان از سوی محمدرضا خباز استاندار سمنان، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی،فرماندهان نیروهای مسلح و دیگر مقامات استانی و شهرستانی مورد استقبال قرار گرفت.
محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت،معدن و تجارت، علی طیب نیا وزیر اقتصادی و دارایی ، سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید امیرمحسن ضیائی رئیس هلال احمر کشور و شماری از معاونان وزرای دولت تدبیر و امید در این سفر روحانی را همراهی می کنند.

رییس جمهور و هیئت همراه قرار است در این سفر ۱۸ پروژه‌های اقتصادی و عمرانی در حوزه های راه سازی، فرودگاهی، مسکن مهر، مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی، مالیاتی، کشاورزی، صنعتی و امدادونجات را افتتاح کنند.
برای اجرای این طرح ها در مجموع بیش از هزار و ۱۶۷ میلیارد تومان هزینه و با راه اندازی آنها در مجموع برای ۸۸۵ نفر شغل ایجاد شده است .

بازدید از چندین پروژه در حال ساخت، دیدار با مدیران و مسئولان استان، و…از دیگر برنامه های رئیس دولت یازدهم در سفر به زادگاه خود است.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان