سمنان میزبان مسابقات بین‌المللی بدمینتون شد

رئیس هیأت بدمینتون استان سمنان گفت: مسابقات بین‌المللی بدمینتون شهریورماه به میزبانی سمنان برگزار می‌شود.

علی مؤذن در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری فارس استان سمنان در تشریح برنامه‌های هیأت بدمینتون استان در ماه‌های آینده اظهار کرد: خردادماه مصادف با ماه مبارک رمضان است و همانند سنت گذشته، رقابت‌های جام رمضان را برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: بازی‌های جام رمضان در رشته بدمینتون در ایام ماه مبارک رمضان بعد از افطار در اکثر شهرهای استان سمنان در سالن‌های بدمینتون برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت بدمینتون استان سمنان با تأکید بر اینکه برنامه‌های تابستانی برای غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و سنین پایه را در قالب مدرسه بدمینتون داریم، تصریح کرد: ثبت‌نام علاقه‌مندان برای شرکت در این کلاس‌ها در اکثر شهرهای استان آغاز شده است.

مؤذن با اشاره به اینکه مدرسه بدمینتون در تابستان در دو بخش همگانی و رشته‌ای فعال خواهد شد، اضافه کرد: این برنامه در دو نوبت صبح و عصر اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان سمنان شهریورماه میزبان مسابقات بین‌المللی بدمینتون است، تصریح کرد: دعوت‌نامه‌ها به چند کشور برای حضور در این رقابت‌ها فرستاده شده است و منتظر پاسخ این کشورها هستیم تا تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در این پیکارها مشخص شود.

رئیس هیأت بدمینتون استان سمنان با تأکید بر اینکه تیم ملی بدمینتون جوانان هم در مسابقات بین‌المللی بدمینتون به میزبانی استان سمنان حضور پیدا خواهد کرد، افزود: تیم منتخب سمنان‌ در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

مؤذن اظهار کرد: هدف از این میزبانی‌ها توسعه ورزش بدمینتون در استان است تا علاقه‌مندان بیشتری را جذب این رشته کنیم.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان