سمنان میزبان مسابقات ووشوی قهرمانی کشور شد/ ۳۰۰ ووشوکار به سمنان می‌آیند

رئیس هیأت ووشوی استان سمنان گفت: سمنان میزبان مسابقات ووشوی قهرمانی کشور شد و ۳۰۰ ووشوکار برای شرکت در این رقابت‌ها به سمنان می‌آیند.

سیدمرتضی نبوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری فارس استان سمنان اظهار کرد: استان سمنان در رشته ووشو از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است؛ سمنان میزبان مسابقات بین‌المللی جام پارس بود که سطح کیفی و کمی بسیار بالایی داشت و بعد از ماه مبارک رمضان هم سمنان میزبان مسابقات مهم دیگری خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه سمنان میزبان مسابقات ووشوی قهرمانی کشور خواهد بود، تصریح کرد: این پیکارها ۲۹ و ۳۰ تیرماه به میزبانی سمنان برگزار خواهد شد و این رقابت‌ها در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان است.

رئیس هیأت ووشوی استان سمنان با اشاره به اینکه ۳۰۰ ووشوکار از سراسر کشور در مسابقات ووشوی قهرمانی کشور شرکت خواهند کرد، اضافه کرد: این مسابقات در سه بخش‌ برگزار می‌شود.

نبوی با بیان اینکه ۵۰ ووشوکار سمنانی در رقابت‌های ووشوی قهرمانی کشور حضور پیدا خواهند کرد، تصریح کرد: ورزشکاران سمنانی نیز برای کسب مقام کشوری با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به حضور تیم شهرداری دامغان به نمایندگی استان سمنان در رقابت‌های لیگ برتر ووشو افزود: این تیم با حمایت‌های شهرداری دامغان در فصل قبل عملکرد خوبی در این مسابقات داشت.

رئیس هیأت ووشوی استان سمنان با تأکید بر اینکه مسابقات انتخابی درون‌استانی برای انتخاب ووشوکاران تیم ووشوی شهرداری دامغان یک هفته قبل از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در روزهای ۲۲ و ۲۳ تیرماه برگزار خواهد شد، بیان کرد: رقابت‌های انتخابی برای بستن تیم ووشوی شهرداری دامغان آزاد برگزار می‌شود.

نبوی تصریح کرد: همانند گذشته از سراسر کشور می‌توانند در این رقابت حضور داشته باشند؛ استعدادیابی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در رشد و توسعه ووشوی استان است.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان