سه‌شنبه‌های بدون خودرو در سمنان اجرایی می‌شود

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان از برنامه‌ریزی برای اجرایی شدن سه‌شنبه‌های بدون خودرو در سمنان خبرداد.

به گزارش ایسنا- امیرهوشنگ باهنر در دومین جلسه هماهنگی اجرای طرح سه‌شنبه بدون خودرو که باحضور دکتر همتی رئیس شورای اسلامی شهر سمنان در سالن کنفرانس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان برگزار شد،خواستار همکاری همه ارگان‌ها برای اجرای موفق این طرح ورزشی در سمنان شد.

وی با بیان اینکه تبلیغات نقش مهمی در اجرای موفقیت‌آمیز این طرح دارد اظهار امیدواری کرد: با تلاش و تعامل همه دستگاه‌های متولی و شهروندان سمنانی گامی اساسی در راستای ارتقا و توسعه فرهنگی شهروندی برداریم.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان تصریح کرد: بزودی طرح سه شنبه‌های بدون خودرو در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان مطرح و مصوبه آن اخذ می‌شود.

وی از برنامه‌ریزی برای مطالعه و ارزیابی اثرات اجرای این طرح در دیگر شهرهای کشور خاطرنشان کرد: قرار است که این طرح پس از تشکیل یک ستاد اجرایی و در یک موقعیت مناسب آب و هوایی مانند اسفندماه اجرایی خواهد شد.

باهنر با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز سمنان حضور مؤثر و پررنگی در اجرای این طرح خواهد داشت اظهار امیدواری کرد: با تبلیغات خوب صدا و سیما و تبلیغات محیطی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان شاهد اجرای خوب این طرح در شهر سمنان باشیم.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان