سه شهروند دیگر بر اثر کرونا جان باختند

ویروس کرونا، در ۲۴ ساعت گذشته جان سه نفر دیگر را در استان سمنان گرفت و بر این اساس از ابتدای شیوع این ویروس تا ظهر جمعه تعداد جانباختگان این بیماری در استان به یک‌هزار و ۶۹ نفر رسید.

به گزارش ایرنا، کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان شامگاه جمعه با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان اعلام کرد: ۱۰۶ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از ظهر پنجشنبه تا ظهر جمعه شناسایی شد و مجموع آمار بیماران کووید ۱۹ در این استان از ابتدا تاکنون به ۳۷ هزار و ۸۹۱ نفر رسید.

بنابر این گزارش، ۲۳۰ نفر به خاطر ابتلای قطعی به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان سمنان بستری هستند و از ابتدای شیوع ویروس تاکنون ۲۸ هزار و ۴۴۸ نفر تاکنون به صورت سرپایی درمان شدند.

طبق اعلام شامگاه جمعه این کمیته، با ترخیص ۲۷ بیمار دیگر، موارد بهبودی و ترخیص بیماران کووید ۱۹ در این استان به ۱۰ هزار و ۴۱ نفر رسید.

براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده توسط ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونای استان، تمامی شهرستان‌های استان سمنان در وضعیت نارنجی و شهرستان های میامی، سرخه و آرادان در وضعیت زرد قرار دارند.

وزارت بهداشت،اعلام کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۶ هزار و ۴۳۳ نفر رسید.

در این اطلاعیه آمده است: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۱۴۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۵۴۵ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲ میلیون و ۷۳۲ هزار و ۱۵۲ نفر رسید.