شب چله هوای استان سمنان تا ۱۰ درجه سرد می‌شود

اداره کل هواشناسی استان سمنان اعلام کرد: متوسط دمای هوای شهرهای استان از اواخر وقت امروز شب یلدا بین پنج تا ۱۰ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

ایرج مصطفوی، مدیرکل هواشناسی استان سمنان عصر دوشنبه به ایرنا گفت: از اواخر وقت فردا تا اوایل هفته آینده به تدریج دمای هوای شهرهای استان بین پنج تا ۱۰ درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

با ورود سامانه بارشی از دیروز و طی امروز در برخی نقاط استان سمنان به ویژه نواحی نیمه‌غربی و نواحی جنوبی بارش‌های پراکنده باران، گاهی رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات و نواحی شمالی بارش‌های پراکنده باران و برف و مه‌آلودگی دور از انتظار نیست.

تا پایان هفته دمای رضوان به ۶ درجه زیر صفر، شهمیرزاد و میامی به پنج درجه زیرصفر، بیارجمند و مهدیشهر به چهار درجه زیرصفر می رسد.

امروز در غالب نقاط استان سمنان به ویژه ارتفاعات و نواحی شمالی وزش باد شدید و بسیار شدید پیش‌بینی می‌شود و احتمال خسارت ناشی از باد وجود دارد.

چهارشنبه جوی نسبتا پایدار بر استان سمنان حاکم می شود و طی روزهای پنجشنبه و جمعه در ارتفاعات استان بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان با اشاره به کمینه و بیشینه دمای هوای امروز شهر سمنان به میزان ۶ و ۱۲ درجه سانتیگراد، گفت: روز جمعه دمای سمنان به صفر و بیشینه ۱۰ درجه سانتیگراد کاهش می یابد.