شیوع کرونا در استان سمنان روند کاهشی یافت

کمیته مقابله با کرونا استان سمنان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آزمایش کرونا ۳۴ نفر طی ٢۴ ساعت گذشته در این استان مثبت بود که نسبت به روز گذشته پنج درصد کاهش یافت.

به گزارش ایرنا، کمیته مقابله با کرونا استان سمنان روز سه‌شنبه اعلام کرد: در شبانه‌ روز گذشته ۱۷۱ فرد مشکوک به کووید ۱۹ به مراکز درمانی استان مراجعه کردند که از این میزان ۱۰۳ نفر به مراکز دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان و ۶۸ نفر نیز به مراکز دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برای درمان کرونا حضور یافتند.

بر اساس این اطلاعیه، تعداد کل موارد مثبت کووید ۱۹ در شبانه‌ روز گذشته ۳۴ نفر بود که ۳۱ نفر جزو موارد مثبت سرپایی بودند و سه نفر نیز بستری شدند.

کمیته مقابله با کرونا استان سمنان تعداد متوفیان کرونایی استان در شبانه‌روز گذشته را سه نفر و تعداد بستری‌ شدگان در بخش آی‌ سی‌ یو بیمارستان های استان را در این مدت ۳۹ نفر عنوان کرد.

تعداد کل بستری شدگان جدید طی شبانه‌ روز گذشته در استان سمنان به دلیل کرونا ۹ نفر است.

به گزارش ایرنا، در تازه‌ترین اعلام رنگ‌بندی کرونایی استان سمنان از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های مهدیشهر، سرخه، سمنان، شاهرود، گرمسار، دامغان و آرادان، در وضعیت نارنجی و میامی در وضعیت زرد قرار دارند.