طرح ملی «آموزش حقوق و تکالیف» در استان سمنان اجرا می‌شود

رئیس مرکز بانوان اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان از اجرای طرح ملی آموزش حقوق و تکالیف در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، مهرانه خادمی در کارگاه آموزشی «حقوق و تکالیف» اظهار داشت: این طرح ملی در ۱۷ استان کشور اجرا می‌شود.

وی با اشاره به زمان اجرای این طرح در استان سمنان گفت: طرح ملی «آموزش حقوق و تکالیف» از ۲۳ فروردین آغاز و در ۲۰ اردیبهشت‌ماه پایان می‌یابد.

رئیس مرکز بانوان اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان با بیان اینکه این طرح در استان سمنان هم‌زمان با سراسر کشور اجرا می‌شود تصریح کرد: در استان سمنان تعداد ۵ هزار دانش‌آموز تحت پوشش قرار می‌گیرند.

خادمی با اشاره به تحت پوشش قرار گرفتن دانش‌آموزان دختر و پسر پایه دهم استان گفت: علاوه بر دانش‌آموزان والدین و مربیان مدارس نیز تحت پوشش این طرح ملی قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه والدین دانش‌آموزان نیز از مخاطبین این طرح ملی هستند افزود: تعداد ۲ هزار نفر از والدین نیز تحت پوشش این طرح ملی قرار گیرند.

رئیس مرکز بانوان اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان با اشاره به برخی اهداف اجرای این طرح ملی در سطح مدارس گفت: آشنایی دانش‌آموزان با حقوق شهروندی، حقوق بشر، حقوق خانوادگی و اجتماعی، حقوق و تکالیف فردی برخی از اهداف اجرای این طرح ملی است.

خادمی افزود: دانش‌افزایی و ارتقاء آگاهی دانش‌آموزان و والدین و توسعه اخلاق و روابط اخلاقی از دیگر اهداف اجرای این طرح ملی در سطح مدارس است.

وی با اشاره به اجرای این طرح در ۱۱ شهرستان و منطقه استان سمنان گفت: تعداد ۵ هزار دانش‌آموز استان سمنان در این طرح ملی شرکت دارند.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان