سالن تیراندازی بادی و جنگی در سمنان افتتاح می‌شود

سالن تیراندازی بادی و جنگی در مراحل تکمیل پایانی است و از نخستین سالن‌های تیراندازی در استان سمنان محسوب می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ علی طالبی مدیر ورزش سازمانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در تشریح ظرفیت‌های مجموعه ورزشی شهدای بسیج سمنان گفت : مجموعه ورزشی شهدای بسیج بستری مناسب برای شکوفایی و به ثمر رساندن استعدادهای ورزشی نوجوانان و جوانان استان سمنان و مجموعه مستقلی زیر نظر تربیت‌بدنی سپاه قائم آل محمد (عج) بوده که از سال ۸۷ سالن‌های ورزشی این مجموعه مورد بهره‌برداری قرارگرفته است.

علی طالبی افزود: این مجموعه دارای چندین سالن ورزشی از قبیل سالن‌های کشتی، جودو، بدن‌سازی، فوتسال، والیبال، زمین چمن مصنوعی و در محوطه مجموعه لوازم ورزشی پارکی است؛ همچنین مشتمل بر زمین چمن طبیعی که در اطراف آن با توجه به پیست دوومیدانی طراحی‌شده و آماده همکاری با ورزشکاران رشته پرتاب دیسک، وودبال و غیره است.

وی با بیان اینکه بیشترین استفاده‌کنندگان از این مجموعه بسیجیان، سازمان‌ها، پاسداران به همراه خانواده‌هایشان هستند، تصریح کرد: کلاس‌های استعدادیابی، دفاع شخصی، صبحگاه ورزشی در طول ایام هفته در این مجموعه ورزشی برگزار می‌شود.

طالبی اظهار داشت : از مهم‌ترین ویژگی سالن‌های ورزشی این مجموعه استفاده از تشک استاندارد و مناسب، بهره‌برداری از نور و فضای مفرح و دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی به‌روز است.

وی خاطر نشان کرد : مجموعه تربیت‌بدنی بسیج و سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان طرح سالن تیراندازی بادی و جنگی در مراحل تکمیل پایانی است که از نخستین سالن‌های تیراندازی بادی و جنگی در استان محسوب می‌شود.

مدیر ورزش سازمانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه رویکرد خدمات‌رسانی به عموم مردم از مهم‌ترین اهداف مجموعه سپاه و بسیج است، افزود : این مجموعه در سال‌های گذشته میزبانی چندین دوره مسابقات کشوری را در رشته‌های فوتسال، والیبال، پینگ‌پنگ، دوومیدانی، دفاع شخصی و ورزش‌های رزمی و … انجام داده است.

طالبی تصریح کرد :‌ بالغ‌بر ۵۰ سانس در هفته و هر سانس به‌طور میانگین ۲۵ نفر از مجموعه ورزشی شهدای بسیج استفاده می‌کنند و این مجموعه ورزشی در ایام هفته از ساعت ۹ تا ۲۳ آمادگی پذیرش تیم‌های ورزشی در رشته‌های مختلف است.

وی خاطرنشان کرد: نهادها، دستگاه‌ها، مدارس و مربیان و مدرسان رشته‌های ورزشی می‌توانند به مجموعه ورزشی شهدای بسیج به آدرس سمنان، بلوار بسیج، جنب استانداری سمنان مراجعه و یا با شماره ۲۱۴۲۲۱۶۲ جهت عقد قرارداد تماس حاصل کنند.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان