عرضه میوه شب عید در استان سمنان آغاز شد

عرضه سیب و پرتقال ویژه نوروز در ۱۵۷ غرفه در نقاط مختلف استان سمنان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مسعود طاهریان مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: توزیع بیش از ۳۷۰ تن سیب و ۷۵۰ تن پرتقال با قیمت مصوب سه هزار و ۹۰۰ تومان ویژه نوروز ۹۵ از امروز در نقاط مختلف استان سمنان آغاز شد.

مسعود طاهریان با بیان اینکه بسته به استقبال شهروندان، احتمال کاهش قیمت تعیین شده سیب و پرتقال ویژه نوروز در استان سمنان وجود دارد، افزود : عرضه میوه شب از امروز ۲۶ اسفند ۹۵ آغاز شد و تا پایان روز ۱۵ فروردین ۹۶ در غرفه های در نظر گرفته شده سراسر استان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه برای شهرستان سمنان ۳۶ غرفه فروش میوه شب عید در نظر گرفته شده است، تصریح کرد : در شهرستان شاهرود ۳۷ غرفه، در شهرستان گرمسار ۲۰ غرفه، در شهرستان دامغان ۲۳ غرفه ، در شهرستان مهدیشهر ۱۳ غرفه، در شهرستان آرادان ۱۲ غرفه، در شهرستان سرخه ۹ غرفه و در شهرستان میامی هفت غرفه فروش میوه شب عید تعیین شده است.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اظهار داشت : بیش از ۱۵۰ تن گوشت قرمز و هزار و ۶۰۰ تن گوشت مرغ حاضر در فروشگاه های معتبر استان تا پایان تعطیلات نوروزی در استان عرضه می شود و با برنامه ریزی های انجام شده هیچ گونه کمبودی در ذخایر کالای راهبردی وجود ندارد.

در عید نوروز ۹۵ بیش از ۳۲۵ تن سیب و ۷۵۷ تن پرتقال در مراکز ویژه توزیع شد.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان