محدودیت‌های شدید کرونایی در ۳ شهرستان استان سمنان

به گزارش خبرگزاری ایسنا، حبیب الله خجسته پور، سخنگو و جانشین رئیس ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا از اعمال محدودیت‌های شدید کرونایی در سه شهرستان این استان خبر داد.

سخنگو و جانشین رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس تصویب ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، محدودیت‌های شدید کرونایی در شهرستان‌های شاهرود ، دامغان و گرمساراعمال و محدودیت‌های جدیدی نیز در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها اجرا خواهد شد

وی ادامه داد: بر اساس مصوبات ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا مقرر شد تا محدودیت‌های شدید کرونایی در ۴۳ شهرستان فوق آلوده کرونایی کشوراز جمله شهرستان شاهرود در استان سمنان تا روز جمعه ۲۳ آبان ماه در گروههای دو ، سه و چهار تمدید و اجرایی گردد.

وی اضافه کرد: در جلسه ی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا همچنین ۴۶ شهر دیگر از جمله شهرهای دامغان و گرمسار در استان سمنان نیز به عنوان شهرهای بسیار آلوده کرونا معرفی و مقرر شد تا محدودیت‌های شدید کرونایی شامل گروه‌های دو ، سه و چهار در این دو شهر نیز تا روز جمعه ۲۳ آبان ماه اعمال گردد .

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت : در ستاد مدیریت مقابله با کرونا همچنین تصمیماتی در خصوص مرکز استان اتخاذ شد که بر این اساس در شهرستان سمنان تا ۲۳ آبان ماه، محدودیت‌های کرونایی شامل گروه‌های سه و چهار اعمال خواهد شد .

سخنگوی ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا همچنین یادآور شد: بر اساس درخواست ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان و موافقت کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا در دیگر شهرستان‌های استان شامل میامی ، مهدیشهر ، سرخه و آرادان نیز محدودیت‌های کرونایی شامل گروه‌های سه و چهار اعمال و تا ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت .

خجسته پور با اشاره به روند رو به رشد میزان بستری و مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا در استان سمنان ، ضمن قدردانی از همراهی و همکاری مردم با مسئولان ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا و ستادهای شهرستانی از آنان خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و همچنین پرهیز از برگزاری تجمعات خانوادگی و … یاریگر کادر بهداشت و درمان بوده و در کاهش میزان ابتلاء و قطع زنجیره ی شیوع بیماری نقش آفرینی کنند.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان