معرفی بهترین کتابفروشی های سمنان

کتاب دریچه ایست به دنیایی تازه؛ با کتاب می توانید برای لحظاتی با یک مشاور خوب بنشینید و به حرفهایش گوش کنید. می توانید با شخصیت های داستان همراه شوید و اتفاقات جدید را تجربه کنید. می توانید مانند یک دانش آموز سرتاپاگوش بنشینید و بیاموزید. می توانید با شعرها پرواز کنید و همینطور با افراد با فرهنگ و تمدن دیگر در قاره ها و کشورهای دیگر آشنا شوید.
کتاب ها سفیران صلح جهانند که با پرکردن وجودشان از حرف ها و کلمه ها سعی در بهتر کردن حال و روزگار بشر دارند. بدون شک بهبود کیفیت زندگی بدون کتاب امکان پذیر نخواهدبود. اگر شما هم جزو عاشقان کتاب هستید و می خواهید کتاب خوب از یک جای خوب تهیه کنید؛ این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا فروشگاه های کتاب مناسب خود را در سمنان بیابید:

۱-شهر کتاب سمنان

اولین شعبه شهر کتاب در استان سمنان،در بلوار ولیعصر قرارگرفته است. این مجموعه در سال ۱۳۹۶ در فروشگاهی بالغ بر ۱۱۰۰ مترمربع افتتاح شد.

شهر کتاب همواره سعی نموده با فراهم کردن محیطی آرام، میزبانی خوب و شایسته برای کسانی باشد که کتاب را عضوی جدانشدنی از زندگیشان می پندارند. این کتابفروشی در دو طبقه بانضمام یک کافه و گالری هنری در زمینه فروش انواع کتاب بزرگسالان، کودکان و نوجوانان همچنین ارائه انواع لوازم التحریر فعالیت می نماید.
شهر کتاب انواع لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان و دانشجویان را در برندهای مختلف و طرح های مدرن و فانتزی ارائه می نماید؛ بنابراین اگر دنبال طرح های خاص برای دفترچه، جامدادی و یا نوشت افزار هستید؛ شهر کتاب انتخاب مناسبی است.
در بخش کودک مجموعه شهر کتاب علاوه بر کتابهای داستانی وکمک آموزشی امکان تهیه بازی های فکری و سرگرمی برای کودکان نیز فراهم شده است.

۲-فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی نشر خلاق

نشر خلاق به عنوان اولین ناشر در استان سمنان، در سال ۱۳۷۸ فعالیت فرهنگی خود را باچاپ کتاب و برپایی نمایشگاه های اختصاصی کتاب در استان و سپس در سطح کشور آغاز کرد.

کتابفروشی خلاق در سال ۱۳۸۰ در فضای کوچکی در مرکز شهر (خیابان سعدی) پاگرفت و تبدیل به محیطی دنج و آرامش بخش برای دوست داران کتاب گردید که می توانستند کتابهای جدید و مورد علاقه خود را در آن جستجو کنند.
در سال ۱۳۹۵ کتابفروشی خلاق به فضای بزرگتر و دلپذیرتر انتقال یافت و در فضای جدید علاوه بر کتاب، محصولات فرهنگی دیگری مانند نوشت افزار، بازی فکری، کمک آموزشی، دست سازه های هنری را نیز به مجموعه خود اضافه نمود.
نشر خلاق به عنوان اساسی ترین هدف این مجموعه در حوزه چاپ و نشر کتاب، با نویسندگان و صاحبان قلم همراهی و همکاری نموده، تا آثارشان را با کیفیت مطلوب به چاپ برسانند؛ و همچنین آنها را در توزیع کتاب های منتشره یاری می نماید.

۳-کتابفروشی سوشیانس

خانه کتاب سوشیانس یکی از معروف ترین کتابفروشی های سمنان است که به روزترین و پرفروش ترین کتب در حوزه های مختلف همچون شعر، رمان، تاریخ، کودک و نوجوان و … را به فروش می رساند.

موضوع تخصصی کتاب های ارائه شده در این کتابفروشی در حوزه علوم انسانی است و برای خرید کتاب می توانید از راهنمایی های ارزنده و بسیار دقیق فروشنده مجموعه بهره مند شوید. خوشرویی و تکریم ارباب رجوع از شاخصه های مهم این کتابفروشی است.
این کتابفروشی در خیابان قدس نهم پایین تر از میدان مشاهیر قرار گرفته است.

۴-کتابفروشی اشراق

این کتابفروشی جنب مسجد ولیعصر قرار گرفته و در زمینه فروش کتاب های آموزشی پیش دبستانی تا دکتری فعالیت می نماید. کتابفروشی اشراق نماینده رسمی انتشارات پیام نور در سمنان بوده و در زمینه پخش و توزیع کلی کتب دانشگاه های کشور فعالیت می کند. اشراق کاملترین مرکز فروش کتب نو و دست دوم در شهر سمنان است .
می توانید کتب مورد نیاز دانشگاه، کنکور و کمک آموزشی درسی تمام پایه ها را در حوزه های گوناگون علوم انسانی، علوم تجربی و علوم پایه، علوم ریاضی و فنی، علوم کشاورزی، هنر و .. از این کتابفروشی تهیه نمایید.
سیستم پشتیبانی تلفنی این فروشگاه، با استفاده از کادر مجرب و تعلیم دیده، همواره پاسخگوی تمام سوالات مشتریان در مورد کتاب های ارائه شده در فروشگاه است. و افراد می توانند کتاب مورد نظر خود را با کمک سامانه خرید تلفنی کتاب، از این مرکز خریداری نمایند.

۵-کتابفروشی امید کومش

فروشگاه امید کومش سمنان با بیش از ۲۲ سال سابقه فعالیت، در زمینه نشر و‌پخش و فروش کتابهای زبان خارجه به عنوان تنها نماینده تخصصی فروش کتب و نرم افزار زبانهای خارجه دراستان سمنان فعالیت دارد. کلیه سفارشات برای تهیه کتب خارجی به صورت حضوری و غیر حضوری نیز پذیرفته می شود.
در این فروشگاه می توانید کتاب و نرم افزار های آموزشی زبان های انگلیسی، فرانسه، آلمانی و ترکی استانبولی را بیابید.

۶- فروشگاه بازی و مهارت پیشگامان سمنان

فروشگاه پیشگامان سمنان، مرکز تخصصی فروش محصولات بازی های فکری، آموزشی، مهارتی، ورزشی، آزمایشگاهی است. اما در بحث فروش کتاب های آموزشی مهارتی کودکان و نوجوانان هم بسیار تلاش می نماید.

والدین عزیز می توانند؛ کتاب های مهارت آموزی انتشارات نردبان و یا کومن را از این مجموعه خریداری نمایید. از شاخص های قابل توجه این مجموعه ارائه مشاوره در زمینه کتاب کودک قبل از خرید است. برای همین از کارشناسان فروش می توانید در مورد مفاهیم و یا موضوعاتی که علاقمند هستید کودک آنها را فراگیرد و یا اینکه کتاب متناسب با رده سنی او باشد کمک بگیرید. برای خرید بالای مبلغ مشخص ارسال رایگان درب محل انجام خواهد شد.

برای مشاهده اطلاعات کامل تر شامل اطلاعات تماس، آدرس شبکه های اجتماعی، زمینه فعالیت و دیگر مشخصات فروشگاه های کتاب سمنان روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاهده فروشگا های کتاب سمنان کلیک کنید

لینک های مرتبط:

کدام کسب و کارها در سمنان ارسال رایگان دارند؟

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان