ممنوع شدن فعالیت مشاغل استان سمنان درشب‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رضا آشناگر،استاندار سمنان ظهر شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان از وضع محدودیت‌های جدید در سطح استان خبر داد و بیان کرد: طبق مصوبه جدید فعالیت تمام مشاغل در چهار شهرستان بزرگ استان شامل شاهرود، سمنان دامغان و گرمسار به مدت یک ماه از روز بیستم آبان ماه به‌جز گروه شغلی الف از ساعت ۱۸ ممنوع خواهد بود.
وی با بیان اینکه مشاغل گروه نخست شامل موارد اورژانسی و اضطراری و خدمات امدادی و درمانی در کنار مغازه‌ها و کسب‌هایی است که در تأمین مایحتاج و ارزاق مردم نقش دارند، افزود: بجز این گروه، مابقی مشاغل از پس فردا به مدت یک ماه تعطیل می‌شوند.

استاندار سمنان با بیان اینکه این مصوبه از سوی ستاد ملی کرونا ابلاغ شده است، ابراز کرد: در دیگر شهرستان‌های استان سمنان نیز رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی کاملاً الزامی است.

آشناگر با بیان اینکه فعالیت برخی مغازه‌ها و مراکز امنیتی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نانوایی‌ها و… نیز در این ایام منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است، ابراز کرد: دستگاه‌های نظارتی ذیربط در این مدت تمام کوشش خود را برای بازرسی و نظارت بر این مشاغل به کار خواهند گرفت.

وی از اوج‌گیری و شیوع کرونا در استان اظهار نگرانی کرد و گفت: هم اکنون بیش از ۵۵۰ نفر در بیمارستان‌های استان به دلیل کرونا بستری هستند که بسیار بیش از تعداد بستری‌های ماه‌های قبل بوده است لذا از مردم نیز تقاضا داریم تا به کمک مسئولان آمده و پروتکل‌ها را رعایت کنند.

لینک های مرتبط:
محدودیت های شدید کرونایی در ۳ شهرستان استان سمنان
۸ مرکز جامع سلامت در استان سمنان پذیرای افراد مشکوک به کرونا
دو سوم تخت های ویژه کرونایی استان سمنان در اشغال بیماران

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان