سه استان در جست‌وجوی یافتن دختر گمشده

مظفر محمدخانی، مدیرعامل جمعیت هلال‌حمر استان‌سمنان گفت: ۳۵ تیم امدادی از استان های سمنان، گلستان و خراسان شمالی در دشت شاد کالپوش شهرستان میامی برای یافتن «زهرا عرب‌اسدی» دختربچه گمشده تلاش می کنند.

مظفر محمدخانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ۳۵ تیم و ۱۵۰ نیروی امدادی به دنبال نشانه ای از دختربچه گمشده هستند که از این تعداد ۱۹ تیم استان سمنان و ۸۶ نیروی امدادی با هشت خودروی امدادی عملیات جست و جو را دنبال می کنند.

: بیش از ۴۰ ساعت از اعلام مفقودشدن دختر هفت ساله در منطقه دشت شاد کالپوش در شرق استان سمنان می گذرد و نیروهای امدادی از نخستین ساعت اعلام مفقودی در منطقه حضور دارند.
خبر مفقودی دختر هفت ساله در جنگل های دشت شاد کالپوش شهرستان میامی ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه عصر جمعه سی ام اردیبهشت ۱۴۰۱ به واحد عملیات هلال احمر اعلام شد.

نیروهای امدادی در منطقه با کمک سگ های زنده یاب و تیم های گسترده در جست جوی دختر مفقودی هستند و عملیات همچنان ادامه داد.

عملیات جست و جو تا پیدا کردن نشانه ای از دختر گمشده ادامه دارد.

محمد حمیدی جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان نیز ضمن قدردانی ویژه از مشارکت و همراهی تیم های جستجوی مردمی ، از هم وطنان به ویژه اهالی استانهای مازنداران ، گلستان ، سمنان و خراسان رضوی و شمالی درخواست کرد چنانچه اطلاعاتی از این کودک دارند در اسرع وقت با شماره تلفن ۳۳۴۴۳۶۶۳ ( استانداری سمنان ) و یا پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند .