کسب دیپلم افتخار توسط دانشجویان سمنانی در المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور

مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از موفقیت دانشجویان این دانشگاه در هشتمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، منطقه سمنان، دکتر پازکی با اعلام این خبر گفت: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در هشتمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور موفق به کسب دیپلم افتخار در دو حیطه از حیطه های چهارگانه شدند.

وی اظهار داشت: المپیاد علمی دانشجویان که در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور ۷۰۰ دانشجو از کلیه دانشگاههای علوم پزشکی کشور برگزار شد با وجود ایجاد تغییرات اساسی در نحوه امتیاز دهی و تعیین آستانه نمره برای کسب امتیاز به روش های علمی خاص، دانشجویان پزشکی این دانشگاه جناب آقای علی دانشمند در حیطه استدلال بالینی و آقای آرش تبرایی در حیطه مدیریت نظام سلامت موفق به کسب دیپلم افتخار شدند.

معاونت آموزشی دانشگاه و مرکز مطالعه و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان ضمن تبریک به جهت کسب این موفقیت علمی به این عزیزان، اظهار امیدواری کرد: درتمام مراحل زندگی سربلند و پیروز باشند و در سایه عنایات الهی شاهد خدمات ارزنده آنها در حیطه علوم پزشکی و خدمت رسانی به بیماران نیازمند در کشور عزیزمان باشیم.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان