کمک خیران برای آزادی ۲۹ زندانی جرائم غیرعمد استان

سیدهادی نقیبی، مدیرعامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرایم غیرعمد استان سمنان گفت: ۲۹ زندانی جرایم غیرعمد در استان چشم‌انتظار کمک خیران برای چشیدن طعم آزادی از زندان هستند.

سیدهادی نقیبی روز پنجشنبه در گفت‌ و گو با ایرنا، ابراز داشت: ۱۴۶ میلیارد و ۳۱۴ میلیون و ۵۰ هزار ریال برای آزادی ۲۹ زندانی جرایم غیرعمد استان سمنان نیاز است.

انتظار می‌رود مردم نیک‌اندیش استان سمنان در اقدامی خداپسندانه، با شرکت در پویش‌های مردمی در فضای مجازی، برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کنند.

۲۹ زندانی جرایم غیر عمد در استان به دلیل مسایل مالی و مهریه زندانی هستند.

زندانیان جرایم غیرعمد بدهکار هستند نه بزهکار و خانواده‌های این زندانیان به دلیل نبود سرپرست خانواده با توجه به شیوع کرونا با مشکلات اجتماعی و اقتصادی مواجه هستند.
آزادی این افراد کمک بزرگی به خانواده‌های آنان و جامعه در کاهش آسیب‌های اجتماعی محسوب می‌شود.

مردم استان سمنان می‌توانند هدایای نقدی خود را به شماره حساب های ۰۱۰۵۷۰۱۶۸۷۰۰۵ نزد بانک ملی و شماره حساب جام ۱۰-۳۲۵۱۷۸۵۹ بانک ملت به حساب ستاد دیه این استان واریز کنند.

مدیرعامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرایم غیر عمد استان سمنان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند کمک‌های خیرخواهانه خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۷۸۵۸۵ نزد بانک ملی پرداخت کنند و در این روش نیاز به مراجعه به بانک نیست و شهروندان از خانه می‌توانند کمک کنند.