گسترش خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی با راه‌اندازی سامانه ارتباط با مخاطب

به گزارش خبرگزاری ایسنا دکتر سیدمجتبی اکرم، مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان با اشاره به شیوع کروناویروس و لزوم کاهش از حضور مراجعه مخاطبین این سازمان از گسترش خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی استان با راه‌اندازی سامانه ارتباط با مخاطب خبر داد و گفت: گسترش خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی نشان از پویایی سازمانی است.

وی در جلسه کمیته فناوری اطلاعات مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان با اشاره به اقدامات سازمان در توسعه خدمات غیرحضوری اظهار کرد: گسترش خدمات غیرحضوری موجب تسهیل و تسریع در ارتباط مخاطب با سازمان و بهره‌مندی مناسب ذی‌نفعان از خدمات این سازمان می‌شود.

وی با اشاره به خدمات غیرحضوری قابل ارائه در سامانه CRM افزود: پاسخگوی سریع و نظام‌مند نشان از پویایی و به روز بودن یک مجموعه است که سازمان تامین اجتماعی در این راستا اقدامات خوبی را انجام داده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی سمنان با اشاره به گسترش دامنه فعالیت مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: ارتباط مستمر مخاطب با سازمان و ارائه نظرات و پیشنهادات نقش بسیار مهمی در برنامه ریزی اثربخش در جهت ارتقاء کیفی و کمی خدمات دارد .

وی افزود: با تحلیل نظرات و انتقادات ارائه شده می‌توان وضعیت ارائه خدمات در مراکز درمانی و همچنین تاثیر اجرای بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های سازمانی را از منظر جامعه مخاطب بررسی و مورد پایش قرار داد.

علی فاطمی نژاد کارشناس ارشد فناوری اطلاعات مدیریت درمان سمنان نیز در تشریح نحوه بهره‌مندی بیمه شدگان تامین اجتماعی از سامانه ارتباط با مخاطب سازمان گفت: بیمه شدگان سازمان می‌توانند با مراجعه به سامانه الکترونیکی ۱۴۲۰ به آدرس crm.tamin.ir نسبت به ارائه درخواست جهت ملاقات با مدیر درمان تامین اجتماعی سمنان و یا بیان نظرات و انتقادات خود اقدام کنند.

وی فراهم شدن زمینه ارائه درخواست ملاقات حضوری با مدیر استان و همچنین طرح شکایات از نحوه ارائه خدمات در واحدهای تابعه تامین اجتماعی بصورت غیرحضوری را از جمله اقدامات ارزشمند سازمان در راستای تکریم مخاطبان عنوان کرد.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان