۲۲۵۰۰ فرصت شغلی در تعاونی‌های فعال سمنان ایجاد شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: بیش از یک سوم مردم استان سمنان عضو تعاونی‌های فعال این استان هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیین گلباران مزار شهدای سمنان از سوی فعالان بخش تعاون استان سمنان به مناسبت هفته تعاون برگزار شده و تعاون‌گران استان سمنان با اهدای شاخه‌های گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان در حاشیه برگزاری این مراسم به خبرنگار تسنیم گفت: یک هزار و ۱۵۴ تعاونی فعال در استان سمنان مشعول به فعالیت هستند.

اسماعیل غنیان با اشاره به تعداد اعضای این تعاونی‌های فعال در استان سمنان تصریح کرد: بر اساس آمارهای موجود، بیش از یک سوم از جمعیت استان سمنان عضو این تعاونی‌های فعال هستند.

وی افزود: در مجموع ۲۴۵ هزار و ۷۷۲ نفر از مردم استان سمنان را اعضای تعاونی‌های فعال این استان تشکیل می‌دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه تعاونی‌های فعال این استان سهم ویژه‌ای را از اشتغال استان سمنان به خود اختصاص داده‌اند عنوان کرد: ۲۲ هزار و ۴۶۵ فرصت شغلی از فعالیت تعاونی‌های فعال استان سمنان ایجاد شده است.

غنیان با اشاره به رویکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان در توسعه تعاونی‌ها خاطرنشان کرد: توسعه تعاونی‌های فراگیر با تعداد اعضای چند هزار نفری از اولویت‌های مهم اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان برای توسعه بخش تعاون این استان است.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان