اجرای طرح نظارتی نوشت افزار در استان سمنان آغاز شد

سمنان – رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از آغاز اجرای طرح نظارتی نوشت افزار در استان خبر داد.

مهدی یحیایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در آستانه شروع سال تحصیلی و افزایش تقاضا برای خرید لوازم التحریر، طرح نظارتی نوشت افزار ۹۵ در استان از تاریخ پانزدهم شهریور ماه لغایت دهم مهرماه در سراسر استان سمنان اجرا خواهدشد.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح، اعمال نظارت پیشگیرانه و جلوگیری از سو استفاده های احتمالی عرضه کنندگان نوشت افزار و لوازم التحریر با رویکرد حمایت از تولیدات داخلی و جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت ها و بروز تخلفات احتمالی است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان عنوان کرد: تعداد ۵۴ بازرس و کارشناس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق های اصناف شهرستانها در این مدت بر بازار نظارت و گروه های کالایی پرمصرف، مراکز عمده و خرده فروشی لوازم التحریر را بطور ویژه مورد پایش قرار خواهند داد.

یحیایی همچنین بیان کرد: تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخنامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می توانند هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت و عدم صدور صورتحساب و غیره را به شماره ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان