۸۰۶داوطلب آزمون استخدامی تامین اجتماعی سمنان زن هستند

به گزارش خبرنگار مهر از سمنان سید مجتبی اکرم، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه درمجموع یک هزار و ۳۱۵ نفر داوطلب آزمون استخدامی تأمین اجتماعی سمنان هستند، گفت: ۸۰۶ نفر از این داوطلبان زن هستند.

وی صبح سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان تأمین اجتماعی استان سمنان اظهار داشت: آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در استان هم‌زمان با سراسر کشور روز ۲۱ شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی بابیان اینکه درمجموع یک هزار و ۳۱۵ نفر داوطلب آزمون استخدامی این سازمان در استان سمنان هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۸۰۶ نفر زن و مابقی مرد هستند که در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به رقابت می‌پردازند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان با اشاره به شیوع کرونا و محدودیت‌های موجود برای برگزاری این آزمون افزود: حفظ سلامت داوطلبان و کادر اجرای آزمون از مهم‌ترین دغدغه‌های این سازمان است.

اکرم با اشاره به تمهیدات ویژه تأمین اجتماعی سمنان برای برگزاری آزمون استخدامی بیان کرد: ورود داوطلبان بدون ماسک و دستکش به محل برگزاری آزمون ممنوع است و اهدای پک‌های بهداشتی و ضدعفونی محل برگزاری آزمون در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: داوطلبان از امروز می‌توانند کارت ورود به جلسه خود را از سایت سازمان سنجش دریافت کرده و نسبت به تکمیل فرم خود اظهاری در سامانه خود اظهاری بیماری کرونا اقدام کنند.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان