آبگرم به سمنان نزدیک‌تر می‌شود

دکتر سید محمد ناظم رضوی از برنامه شهرداری سمنان برای احداث تقاطع غیر همسطح امام حسن(ع) در کمربندی ورودی غربی شهر خبر داد.

سید محمد ناظم رضوی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه سمنان با اعلام این خبر گفت: تقاطع غیر همسطح امام حسن(ع) سمنان در منطقه غربی تقاطع غیر همسطح جهاد سمنان احداث می شود، و با این تقاطع غیر همسطح کمر بندی سمنان به منطقه شهری متصل خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر میدان امام حسن(ع) سمنان یکی از ورودی ها به شهر سمنان از کمربندی است، که احداث این تقاطع غیر همسطح سفرهای برون شهری را به داخل شهر هدایت و مشکل زوار و شهروندان سمنانی در دسترسی به کمربندی نیز حل خواهد شد.

شهردار سمنان اضافه کرد: با احداث این تقاطع غیرهمسطح، جاده دسترسی به منطقه گردشگری آبگرم سمنان نیز احداث خواهد شد و مسیر دسترسی به این ظرفیت مهم توریست درمانی با احداث این جاده، حدود ۶ کیلومتر کوتاه تر می‌شود.

ناظم رضوی با اشاره به ظرفیت ویژه منطقه آبگرم خاطرنشان کرد: در آینده مقدمات ایجاد پایگاه های اقامتی، تفریحی و گردشگری در منطقه آبگرم فراهم خواهد شد و این خود یکی از ظرفیت های توسعه شهری خواهد بود.

وی اظهار داشت: مدت زمان اجرای پروژه احداث تقاطع غیر همسطح میدان امام حسن(ع) سمنان ۲ تا ۳ سال خواهد بود و برای احداث آن بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که امسال با تامین۳۰ درصد بودجه ،بخش قابل توجهی از این پروژه عملیاتی می‌شود.
لازم بذکر است آگهی مناقصه این پروژه هفته گذشته در روزنامه های کثیر الانتشار چاپ گردید و پیمانکاران گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت شهرداری سمنان مراجعه فرمایند.