راه‌یابی آثار هنرمندان حوزه هنری استان سمنان به جشنواره کارتون نفوذ

شاهرود – رئیس حوزه هنری استان سمنان از راه یابی آثار هنرمندان این نهاد به جشنواره کارتون نفوذ خبر داد و گفت: استان سمنان دراین جشنواره دو نماینده خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، داوود یاراحمدی ظهر یکشنبه در خلال دیدار با نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در محل دفتر وی، با بیان اینکه آثار «مهریار محتشمی» و «رضا حمیدی مطلق» از هنرمندان عضو واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان به نمایشگاه هفتمین جشنواره سراسری کارتون نفوذ راه یافت، ابراز داشت: اختتامیه این جشنواره بیست و هفتم شهریورماه سال جاری به میزبانی حوزه هنری استان خراسان شمالی در بجنورد برگزار و از هنرمندان منتخب شامل سه هنرمند برگزیده و ۱۰ هنرمند شایسته تقدیر، تجلیل می‌شود.

وی افزود: در مدت مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره سراسری کارتون نفوذ، در مجموع ۵۴۶ اثر از سوی ۱۷۷ هنرمند از ۲۹ استان مختلف کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از بین این آثار در نهایت هیئت داوران ۱۳ اثر برگزیده را انتخاب می‌کنند.

رئیس حوره هنری استان سمنان همچنین گفت: در این جشنواره ۱۶۳ اثر منتخب هم به بخش نمایشگاه راه یافته که همزمان با مراسم اختتامیه، به نمایش عمومی گذاشته می‌شوند.

یاراحمدی با اشاره به سطح بالای حضور هنرمندان در این جشمواره، بیان داشت: مسعود ضیایی زردخشویی، بهرام ارجمندنیا، سجاد رافعی، محمود نظری و عباس ناصری هیئت داوران هفتمین جشنواره سراسری کارتون نفوذ هستند.

وی ادامه داد: نفوذ فرهنگی با هدف ایجاد خلل در باورها و معرفت‌های دینی و انقلابی و با استفاده از ارتباط‌گیری با برخی از اساتید دانشگاه، فعالان دانشجویی و نخبگان فکری و علمی، نفوذ اقتصادی با هدف تزلزل پایه‌های اقتصاد مستحکم و تبدیل شدن کشور به یک کشور فقیر، نفوذ سیاسی با هدف نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی، ایجاد جهت‌گیری، حرکت و تصمیم‌گیری طبق خواسته و اراده دشمن، نفوذ امنیتی، نفوذ جریانی و نفوذ موردی یا فردی شش محور این جشنواره است.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان