آخرین آمار کرونایی ها در سمنان

دکتر نوید دانائی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از بستری شدن ۱۵ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

دکتر نوید دانائی در گفت‌وگو با خبرنگاران ایسنا اظهار کرد: مجموع بیماران بستری و سرپایی مبتلا به کووید-۱۹ در مجموعه شهرستان‌های شش گانه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان از مرز ۴۴هزار و ۶۷۰ نفر گذشته است.

از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۴۲ هزار و ۳۶۹مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

در ۲۴ ساعت گذشته و از ۲۰لغایت ۲۱مهر ماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۵ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به ۹ هزار و ۹۵۵نفر رسیده است .

علاوه بر این در همین مدت ۳۴هزار و ۷۱۵ بیمار نیز به صورت سرپایی در استان شناسایی شدند.

خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به هشت‌هزار و ۷۲۵ نفر رسید.