آسمان کشور تا پایان هفته بارانی می شود

خبرگزاری شبستان: مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: با نفوذ جریان های شمالی از بعدازظهر دوشنبه در سواحل غربی خزر و به تدریج روز سه شنبه در سایر بخشهای ساحلی، افزایش ابر،وزش باد و رگبار پراکنده باران،کاهش دما و مواج بودن دریا آغاز می شود.

احد وظیفه، مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور به خبرنگار اجتماعی شبستان گفت: امروز در غالب مناطق کشور جوی پایدار پیش بینی می شود و از بعد از ظهر روز دوشنبه در استانهای یزد، سمنان و شمال کرمان و شرق اصفهان افزایش ابر، وزش باد و احتمال بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

وی افزود: با نفوذ جریان های شمالی از بعدازظهر روز دوشنبه، ابتدا در سواحل غربی خزر و به تدریج در روز سه شنبه در سایر بخش های ساحلی، افزایش ابر، وزش باد و رگبار پراکنده باران، کاهش دما و مواج بودن دریا آغاز می شود.

وظیفه خاطرنشان کرد: روز سه شنبهو همزمان با تاسوعای حسینی آسمان استان های گیلان، مازندران، گلستان و شمال سمنان نیمه ابری، گاهی ابری همراه با بارش باران در پاره ای نقاط همراه با رعد و برق پیش بینی می شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور یادآور شد: در شمال آذربایجان شرقی و خراسان شمالی نیز بارش پراکنده ای رخ خواهد داد و در این روز استان های یزد، شمال کرمان و شرق اصفهان نیز در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق خواهند داشت و در استان های سمنان، خوزستان، ایلام، خراسان جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان، اصفهان وزش باد دور از انتظار نیست.

وظیفه ادامه داد: روز چهارشنبه همزمان با عاشورای حسینی نیز بارش در استان های گیلان، مازندران، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و زنجان پیش بینی می شود، همچنین وزش باد در این روز نیز در جنوب غرب و غرب کشور و استان های خراسان رضوی، سمنان، سیستان و بلوچستان و با شدت کمتر در تهران و قزوین رخ خواهد داد.

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت هوای تهران گفت: آسمان تهران روز دوشنبه صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد پیش بینی می شود و کمینه و بیشینه دمای هوای تهران در این روز به ترتیب ۱۸ و ۲۸ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وظیفه با بیان اینکه آسمان پایتخت در روز سه شنبه و همزمان با تاسوعای حسینی صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می شود، یادآور شد: دمای هوای تهران در این روز بین ۱۷ و ۲۷ درجه سانتیگراد در نوسان خواهد بود.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان