آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۸ در استان سمنان

بهروز اسودی گفت: در طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۸ در استان سمنان ۵۵ بازرس بر بازار شب عید نظارت دارند.
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در نشست با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات در اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: طرح نظارت بر بازار شب عید تا پایان فروردین‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.
وی افزود: رسالت اصلی این طرح نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت‌دار در مراحل تأمین، توزیع و ارائه خدمات خواهد بود.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان افزایش تقاضای عمومی برای بسیاری از کالا‌ها و خدمات در ایام منتهی به سال نو را ضرورت اجرای طرح نظارتی در استان خواند و بیان داشت: نظارت‌ها در دو بخش شامل کالا و خدمات به‌صورت شبانه‌روزی توسط کارشناسان و بازرسان صنعت ، معدن و تجارت در استان انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: علاوه بر ۵۵ بازرس سمت، ۱۹۵بازرسان افتخاری و همچنین مردم نیز بر بازار نظارت داشته و تخلفات را با سامانه ۱۲۴ و یا مکاتبات با ادارات صنعت، معدن و تجارت در میان می‌گذارند.
بهروز اسودی اظهار داشت: نرخ کالا وخدمات موجود شامل قالیشویی، مبل شویی، کرایه، حمل و نقل، خدمات منزل و نظافت و سایر موارد در کنار کمبود و فراوانی کالا و خدمات اولویت دار مانند برنج، روغن و گوشت در سطح عرضه به صورت کاملا جدی پایش و نظارت می‌شوند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه، عدم صدور صورتحساب از سوی واحد‌های صنفی، با شماره تلفن گویا ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.