آماده‌سازی هزار و ۸۰۲ کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در استان سمنان

معاون آموزش و پرورش استان سمنان از تجهیز ۲۴۵ آموزشگاه در قالب هزارو ۸۰۲ کلاس جهت پذیرش و اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عبدالرضا محمودی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان سمنان در خصوص برنامه‌های آموزش و پرورش استان سمنان برای اسکان مسافران نوروزی در استان سمنان گفت : برای این طرح ۲۴۵مدرسه در قالب هزار و ۸۰۲ کلاس درس در نظر گرفته خواهد شد.

وی افزود: از این مجموع ۱۰۴ کلاس به صورت ویژه ،۸۸۳ در گروه “الف” و ۸۱۵ کلاس در گروه “ب” برای اسکان میهمانان نوروزی آماده می‎شوند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد : ۱۷ پایگاه در سطح استان کار پذیرش و ثبت نام مسافران را در۱۱ شهرستان ومنطقه به عهده دارد.

عبدالرضا محمودی بابیان اینکه ثبت نام اینترنتی کلاس ها برای اسکان مسافران نوروزی در استان سمنان از روز چهارم اسفندماه تا۲۳ اسفندماه است گفت : شروع اسکان نوروزی در۲۸ اسفندماه الی ۱۳ فرودین ماه ۹۷ است.

وی از افزایش ۱۰ درصدی قیمت های مدارس وکلاس ها نسبت به سال گذشته خبرداد و گفت : تعرفه قیمت ها برای فرهنگیان ثابت و مشابه سال قبل است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان سمنان درپایان اظهار امیدواری کرد : تمام تلاش خود را برای عزت،اخلاق مداری وتکریم به معلمان و دانش آموزان بکار می گیریم.