اتحادیه‌ها برای تأمین لاستیک ناوگان حمل‌ونقل اقدام کنند

معاون استاندارسمنان بااشاره به مشکلات موجود درحوزه تأمین لاستیک موردنیاز در حمل‌ونقل درون و برون شهری این استان،از اختصاص ارز۴۲۰۰تومانی برای واردات لاستیک برای این بخش خبرداد و گفت:اتحادیه‌ها باید برای تأمین لاستیک ناوگان حمل‌ونقل سمنان اقدام کنند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حشمت‌الله عسگری در ستاد تنظیم بازار استان سمنان اظهار داشت: دولت بارها اعلام کرده است که ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات لاستیک مورد نیاز در بخش حمل‌ونقل درون شهری و برون‌شهری را تأمین می‌کند و توان تخصیص ارز برای این مهم را دارد.

وی با اشاره به اینکه نباید مشکل تأمین لاستیک برای بخش حمل‌ونقل استان سمنان به‌وجود بیاید؛ از اتحادیه‌های حمل‌ونقل در این استان خواست تا برای تأمین لاستیک موردنیاز این بخش از طریق واردات با ارز دولتی اقدام کند.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان با اشاره به نحوه توزیع لاستیک سهمیه‌ای در استان سمنان برای حمل‌ونقل برون شهری تصریح کرد: در این میان نباید از بخش‌های مختلف در حمل‌ونقل درون شهری مانند شهرداری‌ها غافل شد و در این راستا باید سهمیه‌ای ویژه به آنان اختصاص یابد.

عسگری با اشاره به تصمیم قطعی درباره نرخ گوشت گرم گاوی و گوسفندی در ستاد تنظیم بازار استان سمنان نسبت به تخلفات صنفی از نوع گران‌فروشی در این بخش به شدت هشدار داد و برخورد قاطع با واحدهای صنفی متخلف را خواستار شد.

وی با اشاره به تصمیم ستاد تنظیم بازار استان سمنان مبنی بر افزایش وزن چانه و قیمت برخی از انواع نان‌ها در این استان تصریح کرد: این نرخ‌ها از روز شنبه در سراسر استان سمنان اعمال می‌شود.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد دلهره در مردم کشور نسبت به تأمین کالاهای اساسی و فقدان کالاهای مورد نیاز مردم در بازار تصریح کرد: امروز انبارهای کالاهای اساسی در استان سمنان پر بوده و مشکلی در زمینه تأمین کالاهای اساسی در این استان وجود ندارد و اکنون دولت در حال رصد و پایش آن برای تخصیص به بازار است.

عسگری با اشاره به اینکه امروز باید برای اعتمادسازی در مردم به منظور ایجاد ثبات در بازار تلاشی همه‌جانبه انجام شود؛ از رسانه‌ها خواست تا با به تصویر کشیدن انبارهای مملو از کالاهای اساسی به این فرایند کمک کنند.