اجرای طرح عیدانه کتاب در ۸ کتابفروشی استان سمنان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: طرح عیدانه کتاب در ۸ کتابفروشی استان سمنان از پانزدهم اسفند آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه دارد.

به گزارش مرآت، محمدرضا سوقندی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه طرح مذکور در کتابفروشی های تحت پوشش طرج اجرا می شود گفت: زمان بندی اجرای این طرح ۱۵ اسفند لغایت ۱۵ فروردین است و کتابفروشی های شرکت کننده در طرح دارای پروانه کسب با تاریخ معتبر هستند.

وی با اشاره به اینکه شش کتابفروشی در سمنان، یک کتابفروشی در شاهرود و یک کتابفروشی در دامغان مجری این طرح هستند افزود: کتابفروشی های خانه کتاب بامداد در بلوار میرزای شیرازی، سوشیانس در میدان مشاهیر قدس نهم، فروشگاه کتاب ارسطو در میدان معلم ، مجتمع اسکان، کتاب اشراق در باغ فردوس طبقه زیرزمین مسجد ولیعصر، کتاب خلاق در بلوار سعدی جنب اداره کل آموزش و پرورش و فروشگاه کتاب خوب در بلوار مولوی شماره ٢٠٠ در شهر سمنان طرح عیدانه کتاب را اجرا می کنند.

سوقندی افزود: کتابفروشی سرزمین کتاب در خیابان ٢٢ بهمن شاهرود و کتابفوشی مجموعه فرهنگی دانشجو واقع در ابتدای خیابان شهید بهشتی، روبروی حسینیه سیدالشهداء دامغان نیز از کتابفروشی های تحت پوشش طرح عیدانه کتاب در استان سمنان قرار دارند.

مدیرکل فرهنگ و اشاد اسلامی استان سمنان گفت: سقف تخفیف برای هر کتابفروشی را حداقل ٢٠ میلیون ریال و سقف مجاز خرید برای هر خریدار را حداکثر یک میلیون ریال بیان کرد و اظهار داشت: خریدار می‌تواند در چند نوبت و از چند کتابفروشی عضو طرح عیدانه خرید نماید و از تخفیف ٢٠ درصد برای کتاب های عمومی و ٢۵ درصد در کتاب های کودک و نوجوان برخوردار شود.

در استان سمنان ٣٠ کتابفروشی فعال وجود دارد.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان